sobota, 11 maja 2013

Liebster blog nominacja od Avida Dollars



1. Co w Sobie lubisz ?
Oczy... Podobno są zwierciadłem duszy. Ja swoje odziedziczyłam po mamie i to jest najpiękniejszy oprócz daru życia prezent  jaki od niej dostałam ...
2. W mojej torebce zawsze jest…
Haha bałagan :) Czegoś zawsze zapomnę wrzucić jak wyjmę. Ale bałagan jest, był i będzie… Bez niego moja torebka już nie jest taka sama. Może odzwierciedla ten stan troszkę  moją osobę. A w torebce  jak w życiu, nie ma takiego nieporządku, w którym nie potrafiłabym się odnaleźć
3. Spodnie czy spódnica ?
Spodnie – niestety nogi to nie mój atut więc wolę je ukrywać, poza tym chętniej  zakładam  sukienki 
4. Czego nie lubisz u innych ?
Jak osoby są takie  -ą, -ę…  To jest źle tamto jest źle i nic nie widzą oprócz swojego czubka nosa.
5. Faworyt wśród kosmetyków ?
Rimmel  Stay MATTE puder… Jedyny, który nie ciemnieje po nałożeniu na skórę. Nr 003 to mój ulubiony kolor.
6. Czego najbardziej się boisz ?
Ptaków. Taka moja fobia.
7. Znak zodiaku ?
Ryba
8. Co lubisz robić w wolnym czasie ?
Czytam dużo książek i to różnych pod względem gatunku. Jak dorwę dobry utwór to kończę w momencie przeczytania ostatniej strony.
9. W jakich trzech słowach opisałabyś Siebie ?
Zabawna, rozsądna, marzycielka (jejku jak to brzmi zabawnie, ale to cała ja skomplikowana do granic możliwości.)
10. Ulubiony gatunek muzyczny ?
Pop
11. Pomadka czy błyszczyk ?
Pomadka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz