poniedziałek, 27 maja 2013

Makijaż inspirowany Jennifer Lawrence



Jennifer Lawrence jest dla mnie sympatyczną aktorką młodego pokolenia, która ciągle się rozwija i myślę, że zaskoczy nas jeszcze niejedną rolą filmową w swojej karierze. Na premierze „Igrzysk śmierci” prezentowała makijaż, który bardzo mi się spodobał. Link do zdjęć -http://www.zeberka.pl/art.php?id=16852. Postanowiłam stworzyć podobną charakteryzację, aczkolwiek z tą różnicą, że chciałam jej nadać bardziej dzienny wygląd. Zamieszczam też dwa zdjęcia, w których oczy obrysowałam mocniej czarną kredką.
Produkty :
1. Podkład Rimmel – Wake me up nr 103
2. Puder Rimmel - Stay matte nr 003
3. Korektor pod oczy Loreal - True match
4. Czarna kredka Rimmel – Scandaleyes nr 01
5. Maskara Miss Sporty – Pump Up Booster Mascara
6. Bronzer Astor – Skin Match
7. Róż  Bell - Pocket rouge 2 skin
8. Paleta sleek oh so special
9. Cienie inglot – nr 110, nr 496, nr 52
10. My secret matt  nr  507
11. Pyłek Kobo – nr 508 Golden chic
12. Szminka Rimmel Apocalips nr 600.

Wykonanie:
1. Całą powiekę oraz jej załamanie pokrywam złotym cieniem. W zewnętrznym kąciku nakładam odrobinę ciemnego brązu, który blenduję kolorem dwa razy jaśniejszym od niego do środka oka. Miejsce przejścia pokrywam pyłkiem. Do połowy powieki maluję czarną kreskę, którą przeciągam w dalszej części brązowym cieniem.
2. Wewnętrzny kącik rozświetlam białym kolorem. Po czym dolną powiekę obrysowuję czarną kredką i pokrywam ją metalicznym brązem (paleta oh so special). Takie połączenie rozcieram następnie jaśniejszym perłowym odcieniem. Przeciągam tą linię czarnym kolorem bardziej ku zewnątrz i blenduję w  górę, aby połączył się z wcześniej użytymi kosmetykami.
3. Pokrywam maskarą rzęsy i nakładam na usta jasną szminkę. 










6 komentarzy:

  1. No i cóż tu dużo pisać - super jak zwykle

    OdpowiedzUsuń
  2. piekny makijaz
    I co za uroda :)
    moze pokazesz tez makijaz krok po kroku?x
    ps.PROPONUJE USUNAC OPCJE WBIJANIA KODOW Z OBRAZKOW PRZED DODAWANIEM KOMENTARZY,JA OSOBISCIE TEGO NIE LUBIE ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że zwróciłaś mi na to uwagę już powinna być wyłączona :) Jeśli chodzi o makijaże krok po kroku to moim aparatem jest ciężko złapać dobrą jakość i najłatwiej jest mi robić zdjęcia już gotowych makijaży bo dużą ilość muszę ich narobić, żeby kolory było coś widać :)

      Usuń
  3. Śliczny makijaż :) I ale ty masz hipnotyzujące oczy :)

    OdpowiedzUsuń