wtorek, 14 maja 2013

Mocny kolor na paznokciach

Paznokcie to część mojego ciała, która z powodu zajęć i ciągłego mycia dłoni dosyć bardzo cierpi. Zazwyczaj ich nie maluję bo lakier niestety trzyma się na nich dosyć krótko. A odczynniki chemiczne tym bardziej przyśpieszają jego odpryskiwanie. 


Moja przyjaciółka ma ładne i zadbane paznokcie. Pod wpływem jej umiłowania do wyrazistych kolorów kupiłam sobie taki lakier z firmy Virtual był on swego czasu w promocji w biedronce. Odcień ten wpada w purpurę nr 60 lub 09 w zależności od perspektywy patrzenia :) 




Lakier trzyma się dosyć długo na paznokciach i wystarczy jedna warstwa, aby ładnie je pokryć. Pod spód kupiłam sobie bazę z essence, ponieważ płytka szybko mi żółknie, gdy za często maluje paznokcie. Nie wiem czy wpływa na wytrzymałość lakieru, ale na pewno paznokcie po jego zmyciu mam mniej zniszczone. koszt ok 10 zł. A na wierzch przyklejam sobie naklejki w kwiatki też firmy essence jedyne chyba, które szybko nie odpadają. 


 Tak prezentuje się lakier na pazurkach :) Choć na dłoniach wypielęgnowanych wyglądałby o wiele lepiej. Niestety rękawiczki lateksowe robią Swoje, a wycinanie skórek nie wchodzi w grę bo nie mogę Sobie pozwolić na rany.






A to bardzo miły prezent :) 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz