środa, 23 października 2013

Jesień w makijażach

Witajcie Kochani


Wykonałam dwa bardzo intensywne makijaże, które są moją propozycją na walkę z chandrą jesienną. Postawiłam na kolory fioletu, granatu, miedzi, czerni, złota czyli dosyć duży miks. Już bardzo dawno miałam na sobie ostry makijaż i było mi trochę dziwnie, ale sprawiło mi to również dużo radości. Żałuję, że trochę zatrzymałam się w rozwoju wizażu. Powinnam więcej trenować i ćwiczyć różne style. Choć widzę każda dziewczyna prowadząca bloga ma coś charakterystycznego w swoich makijażach. Ja zauważyłam, że kiedyś wykonywałam kocie oko o wyraźnych konturach, na ten moment drażnił by mnie taki make up. Teraz wolę, gdy makijaż oczu jest bardziej roztarty.


Pierwszy makijaż wykonałam paletką sleek bad girl i candy.






Makijaż drugi jest wykonany w całkiem innej gamie kolorystycznej :) Tutaj użyłam paletki sleek sunset. Oraz fioletu z inglota i kobo. 








Trzymajcie się cieplutko :)

6 komentarzy: