wtorek, 29 października 2013

Małe zakupy

Witajcie Kochani

Przedstawiam Wam zakupione rzeczy z ostatnich dwóch tygodni.


KOSMETYCZNE
Skusiłam się na trzy lakiery. Dwa pochodzą z szafy milo nr 4 i 3 WOW glamour sand, jak nazwa wskazuje mamy przy ich pomocy uzyskać na paznokciach efekt manicure'u piaskowego. Jak dla mnie kolory pięknie prezentują się w buteleczce, ale na paznokciach jakoś nie zrobiły na mnie szału. Ostatni cień to light blue 50, który kupiłam w promocji będąc w sklepie house. Ich trwałość jest, jak dla mnie standardowa 3-4 dni w zależności jaką pracę wykonujemy.








Już bardzo dawno sięgnęłam po jakikolwiek błyszczyk i tak widząc te dwa kolorki  skusiłam się na ich zakup. Obydwa błyszczyki są gęste, a przez to klejące. Lubię kiedy kosmetyk tego typu jest widoczny na ustach, a nie tylko daje lekką poświatę. Tak więc błyszczyk catrice nr 60 spełnia moje wymagania, jednak drugi z firmy eveline nr 368 jest bardzo delikatny chociaż w opakowaniu na taki nie wygląda.





UBRANIOWE:

Robiąc przegląd szafy doszłam do wniosku, że parę rzeczy mi się przyda. 








5 komentarzy:

  1. Piękne są te piaski wibo :)
    Sweterek też śliczny, nawet mam podobny tylko z tyłu jest złoty zamek :) A rękawiczki boskie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Jest bardzo pojemna bo zawsze muszę mieć wszystko pod ręką :)

      Usuń