piątek, 18 października 2013

Olejki do mycia Tutti Frutti firmy farmona

Witajcie Kochani :)


     Ostatnio będąc w biedronce skusiłam się na olejki tutti frutti do kąpieli (ok. 10 zł/szt.). Niestety popełniłam błąd ze względu na sentyment do tej firmy spowodowany musem, który bardzo polubiłam. Dodatkowo objętość 500 ml była też kusząca bo lubię dużą ilością płynu się namydlać w wannie. Takie buteleczki więc szybko mi schodzą. Poza tym poszukuję intensywnych zapachów, które jeśli potem nie czuje na skórze to chociaż  ich armat otula mnie w czasie prysznicu. Niestety obydwa zapachy nie spełniają moich oczekiwań. Ledwo co czuję jakąkolwiek nutę zapachową zawartą w nich. Dobrze się mydlą i są dosyć gęste. Butelka może nie jest z pompką (takie lubię najbardziej), ale to nie jest najważniejsze. Myć myją, ale nic poza tym nie robią. Wydaje mi się, że ze zmianą szaty graficznej opakowań, zmieniła się ta zaleta, którą kosmetyki z lini tutti frutti miały, a mianowicie zapach. Cóż szukam dalej ideału....

Ze względu na takie wtopy zakupowe, postanowiłam, że będę mieć w swojej szafce zawsze dwa zapachy, które mi się sprawdziły i je lubię oraz jeden będący zakupem w ciemno... eh a na razie pozostaje mi się męczyć z tym co już mam...
                        
  • zapach 3/10
  • wydajność 6/10
  • piana 7/10
  • pielęgnacja 2/10
  • estetyka opakowania 8/10
  • praktyczność opakowania 8/10
  •  cena 9/10
  • Nie skuszę się ponownie


  • Wiśnia & porzeczka - czuję delikatny zapach wiśni przez chwilkę. Słodki.
  • Karmel & cynamon - tego olejku zapach jest ciut mocniejszy, ale też szybko się ulatnia. Jest bardziej gorzki i ciężki. Mi kojarzy się ze Świętami Bożego Narodzenia

2 komentarze:

  1. Hey,

    I am inviting you to enter my Mignon Mignon Sunglasses giveaway. please do check it out.

    http://www.beingbeautifulandpretty.com/2013/10/mignon-mignon-sunglasses-giveaway.html
    Happy weekend.. :)
    Keep in touch,
    www.beingbeautifulandpretty.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Własnie miałam okazje również przetestować płyny do kąpieli tej marki i niestety jestem tego samego zdania :/

    Zapraszam również dla siebie http://lako-wszystko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń