poniedziałek, 28 października 2013

Poniedziałkowy makijaż

Witajcie Kochani 

Przedstawiam wam kolejny makijaż. Nie jest to propozycja typowo jesienna. Po prostu naszła mnie ochota, aby mój dzisiejszy makijaż był stworzony przy pomocy kolorów z paletki sleek lagoon i candy. Odkąd je zakupiłam bardzo rzadko ich używałam, a szkoda, żeby tak piękne cienie się marnowały.



Twarz: Podkład Rimmel Wake me up nr 103 zmieszany z Match perfection nr 101,
Puder w kamieniu Affinitone nr 09, Róż kobo, Bronzer Miss sporty - Tan up

Oczy: cień niebieski i szmaragdowy  z paletki sleek lagoon, fiolet ciemny z paletki sleek candy, brązowy cień z drobinkami inglot, paletka cieni loreal - czarny cień oraz czarno-zielony, kredka czarna Rimmel, kredka rozświetlająca catrice nr 030, Tusz lovely Pump Up Curling, Brwi - kredka brązowa lovely i matowy brązowy cień my secret nr 507.

Usta: pomadka z vipery jasny róż i błyszczyk bell





Pozdrawiam

5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bym chciała tak pięknie malować oczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja cały czas się uczę i jestem na poziome takim, że raz lepiej, a raz gorzej mi to wychodzi.

      Usuń