wtorek, 29 października 2013

Wtorkowy makijaż

Witajcie Kochani


Dzisiejszego dnia w makijażu oczu użyłam rozświetlających cieni, którymi pomalowałam górną powiekę. Dolną zaś podkreśliłam czarną kredką i ciemnym fioletem od wewnętrznego kącika użyłam jasnej kredki. Niestety mój aparat nie współpracował ze mną dziś i jedynie udało mi się takie zdjęcia uzyskać.

Oczy: kredka czarna rimmel scandaleyes 01, ciemny fiolet paletka sleek lagoon, jasny złoty i ciemniejszy z paletki sleek lagoon, kredka rozświetlająca catrice 01, ciemny matowy brąz mysecret i kredka brązowa milo (brwi), tusz do rzęs essence i love extreme



UŻYTE PRODUKTY
Twarz: Podkład Rimmel Wake me up nr 103, Puder Maybelline Affinitone nr 09, Bronzer Miss Sporty Tan up, Róż Kobo.
 Oczy: kredka czarna Rimmel, kredka rozświetlająca catrice nr 030, Paleta sleek lagoon (ciemny fiolet), Inglot nr 393 (jasny złoty kolor), Tusz lovely Pump Up Curling, Brwi - kredka brązowa lovely i matowy brązowy cień my secret nr 507
Usta: błyszczyk z H&M pink passion ciemny róż



Pozdrawiam

1 komentarz: