sobota, 23 listopada 2013

Gdy tęskni się za latem... Kolorowy makijaż (make up, beauty)

Witajcie Kochani

Brrrr... na dworze szaro, buro i nijako.  Niestety jesień-zima to czas, gdy ciśnienie mi nie sprzyja i czuję się, jak chodzące zombie. Tęsknię za słońcem i wysoką temperaturą. Taki ciepłolubny ze mnie osobnik. Dobrym sposobem na poprawę humoru przy takiej  aurze, jest dla mnie wykonanie kolorowego makijażu. Cienie dzięki zastosowaniu fixera vipery nabrały intensywności, dlatego specjalnie przerysowałam podkreślenie policzków. Zapraszam do oglądania zdjęć, na tygodniu uzupełnię listę użytych kosmetyków :) Pozdrawiam.










52 komentarze:

  1. Ja bym się chyba nie odważyła na takie intensywne niebieskości na oczach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki makijaż czasami wykonuję na dzień, ale głównie pozostawiam go na wyjście wieczorem do klubu. Najważniejsze, aby czuć się dobrze w makijażu i bardzo dobrze Cię rozumiem.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) A intensywność cieni to zasługa fixera :)

      Usuń
  3. Pięknie! W ogóle w tym mejkapie, nie wiem czemu ale przypominasz mi Werkę Rosati! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej! zapraszam Cię do odwiedzenia naszego bloga i do wzięcia udziału w rozdaniu! buziaki www.pomyslowapara.blogspot.com
    p.s. piękny makijaż

    OdpowiedzUsuń
  5. ale masz talent kobieto!
    zapraszam Cię na moje mikołajkowe rozdanie!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kolorki:) Uwielbiam takie intensywne makijaże:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny makijaz oka!! Przecudownie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowny makijaż, piękne połączenie kolorów, a jaka intensywność, to ten fixer tak zrobił? wow! dzięki za wizytę u mnie. dodaję do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  9. elektryzujący makijaż i spojrzenie!

    przy okazji zapraszam na rozdanie cieni i pomadek Sephora na moim blogu. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale śliczny makijaż :)
    Zazdroszczę umiejętności. Ja mam pod tym względem spore braki :)
    I niebieski to mój ulubiony kolor.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Och jak ja Ci zazdroszczę Twojej kolekcji świecidełek :) Pozdrawiam.

      Usuń
  11. great photos!
    http://www.we-heart-fashion.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie kolory na oczach :)!

    OdpowiedzUsuń
  13. ahh te twoje makijaze, drugie zdjęcie szalowe:)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczny makijaż!
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/11/aztec-pants.html
    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepięknie i jak żywo ! :) Akurat na tą chlape i mróz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Makijaż jest przepiękny. Kolory na powiekach wręcz hipnotyzują !! Takie żywe i nasycone.
    Dodaję do obserwowanych
    Jak będę Cię podglądać, może nauczę się czegoś i zastosuję na sobie
    Pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie :) Nie mogę się napatrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo mi się podoba! ja tak nie potrafię, podziwiam :))
    fajny blog,ciekawe recenzje z pewnością będe zaglądać tu częściej..obserwuję!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię takie kolory.

    Masz fantastyczną urodę - fotogeniczną i możesz szaleć z makijażami, chyba wszystkie kolory Ci pasują. :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. super makijaz

    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/12/gold-gold.html

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny make-up! kolorki cudne, aż nie mogę się napatrzeć;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. AWESOME make up!! Those are my favourite colours to do a smokey eyes. Amazingly done :) love Poland and Polish language btw! Wanna follow each other? :) if you do, please let me know and I'll follow you back straight away ❤️ have a nice day!! ❤️
    xxx Red Velvet

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne oczęta :) Makijaż jak najbardziej na plus ;)

    Ciekawy blog także pozwolę sobie dodać.

    Pozdrawiam, dzeejlo

    OdpowiedzUsuń
  24. Jest piękny i naprawdę pasuje do twojej urody :) Wspaniałe połączenie kolorów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za tak miłe słowa :)

      Usuń
  25. piękne makijaże wykonujesz! :)
    jestem pod wrażeniem :)
    i oczywiście zazdroszczę urody :)

    OdpowiedzUsuń