piątek, 1 listopada 2013

Glamour makeup

Witajcie Kochani  :)

Dzisiaj przedstawiam Wam makijaż pięknie rozświetlający spojrzenie. Produktów użyłam tu dosyć sporo jednakże z powodu jasnych kolorów, mój aparat nie uchwycił ich dokładnie. Nie jestem zadowolona z tych zdjęć, ale nic na to na razie nie poradzę. Jutro postaram się przy każdym  zamieszczonym makijażu napisać użyte produkty. Pozdrawiam :)




UŻYTE PRODUKTY
Twarz: Podkład Rimmel Wake me up nr 103, Puder Maybelline Affinitone nr 09, Bronzer Miss Sporty Tan up, Róż Kobo.
Oczy: Paleta sleek oh so specjal (matowy fioletowy brąz), Paleta sleek bad girl (czarny kremowy cień), Maybelline color tattoo nr 45 (biały kremowy cień),  Inglot nr 496 (biały matowy cień), nr 142 (jasny, perłowy, różowy ze złotymi drobinkami cień), Pyłek kobo nr 503 (biały),  Paleta sleek sunset (cień o kolorze miedzi), kredka czarna Rimmel, kredka rozświetlająca catrice nr 030, Tusz lovely Pump Up Curling, Brwi - kredka brązowa lovely i matowy brązowy cień my secret nr 507.
Usta: Szminka my secret Dress up your lips nr 2, błyszczyk Eveline BB magic gloss nr 368






4 komentarze:

  1. RZeczywiście-makijaż widocznie rozświetlił spojrzenie, a dzięki temu całą twarz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W realu wyglądał jeszcze bardziej ładnie na twarzy myślę, że będzie moim faworytem w tym miesiącu :)

      Usuń
  2. patrzę na Twój makijaż i sobie myśle, z czym ja do ludzi .. :D pieknie sie malujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję :) Ja nie mogę się przestać patrzeć na cudeńka, które wyczarowujesz :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń