poniedziałek, 4 listopada 2013

Makijaż karnawałowy (Make up carnival)

Witajcie Kochani :)


Już bardzo długo chodził mi po głowie pomysł na makijaż w odcieniach różu. Zbliżający się karnawał, sylwester, a potem walentynki mogą stać się dobrą okazją do jego wykorzystania. Zapraszam do obejrzenia.





















Użyte produkty

 Twarz: Podkład Rimmel Wake me up nr 103, Puder Maybelline Affinitone nr 09, Bronzer Miss Sporty Tan up, Róż Kobo.
Oczy: Kobo nr 203 (różowy), nr 205 (różowy opalizujący na złoto), nr 204 (neonowy róż), Inglot nr 117 (czarny z drobinkami), nr 440 (jasny fioletowo-różowy), nr 467 (matowy jasny róż), kredka czarna Rimmel,  Tusz lovely Pump Up Curling, Brwi - kredka brązowa lovely i matowy brązowy cień my secret nr 507.
Usta: Błyszczyk catrice nr 60

Wykonanie:

1. Na całą powiekę nałożyłam kolor nr 203 (różowy), zewnętrzny kącik oraz załamanie powieki przyciemniłam cieniem nr 117 (czarny). W wewnętrznym kąciku nałożyłam cień nr 440, a obszar pod łukiem brwiowym rozświetliłam kolorem 467 (matowy jasny róż). Na sam środek powieki nałożyłam jeszcze nr 205, aby powieka pięknie się mieniła. 
2. Narysowałam kreskę czarną wzdłuż linii rzęs i podkreśliłam nią linię wodną. czarną kredkę na dolnej powiece roztarłam neonowym różem. 
3. Podkreśliłam maskarą rzęsy.

17 komentarzy:

  1. Piękny makijaż i cudowne kolczyki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super V-ka;)) najbardziej sprawdzony makijaż, bardzo przede mnie lubiany:)) świetnie ci to wyszło!

    czekam na więcej prac, będę z przyjemnością zglądała i zapraszam do mnie;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najładniej takie cieniowanie wygląda na oczach :) Dziękuję :)

      Usuń
  3. wow jakie Ty masz piękne oczy :) makijaż też super

    ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦

    http://annacpozytywnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny makijaż, bardzo mi się podoba i spróbuję wykonać podobny :)
    Masz fajny blog :)
    Obserwuję i zapraszam również do mnie, będzie mi miło jeśli zostaniesz na dłużej :)
    http://czarnamyszka1994.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za komentarz. Dodaję do linków, zostaję czytelniczką twojego bloga;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pięknie się uśmiechasz:) więcej takich zdjęć poproszę:))

      Usuń
    2. Dziękuję ślicznie za tak miłe i ciepłe słowa :)

      Usuń
  6. Piękny mejkap! Masz w ogóle bardzo ciekawą, drapieżną urodę <3

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny makijaż ! pozdrawiam serdecznie :)
    zapraszam do mnie w wolnej chwili

    OdpowiedzUsuń