niedziela, 3 listopada 2013

Moja pielęgnacja skóry twarzy: kremy (Iwostin purritin, Bioderma Cicabio Creme, Bioderma Sebium AI, Bioliq serum rewitalizujące)

Witajcie Kochani :)




Pielęgnacja skóry twarzy, jest jedną z najważniejszych rzeczy o jakiej kobieta musi pamiętać w ciągu swojego życia. Dobrze dobrane kosmetyki  pomogą nam w przypadku niedoskonałości, jak i również opóźnią procesy starzenia skóry. Dzisiaj przedstawiam Wam kremy, które obecnie używam. Moja skóra jest mieszana, ze skłonnością do zaskórników i zaczerwienień. Wymienione kosmetyki bardzo mi pomogły, kiedy z własnej winy doprowadziłam do stanu zapalnego na twarzy.




Krem - Sebium AI (Bioderma) 


Jestem bardzo zadowolona z tego kremu.  W mojej kuracji przyczynił się znacząco do przyśpieszenia procesu gojenia ran. Zapach kremu jest dosyć przyjemny, a w każdym razie mnie nie drażni. Po aplikacji szybko się wchłania i czuję efekt wygładzenia skóry oraz nawilżenia. Myślę, że to zasługa doboru składników pielęgnacyjnych  w nim zawartych. Stosowałam go na zmianę z innym kremem na dzień. Nie ogranicza świecenia skóry, ale makijaż nie roluje się na nim. W przypadku świeżych ran mnie szczypał. Kupię ponownie. Cena - ok. 45 zł


 Purritin Krem na noc redukujący niedoskonałości (IWOSTIN)


Po pierwszej aplikacji mnie bardzo pozytywnie zaskoczył . Moja skóra rano wyglądała o niebo lepiej niż wieczorem. Zaliczam go do grona ulubieńców, który będzie stale gościł w mojej kosmetyczce. Nie zapycha porów, ale przez to słabo nawilża moją skórę. Jego zapach niezbyt mi się podoba. Dobrze się wchłania. Kupię ponownie. Cena - ok. 30 zł


BIOLIQ Intensywne serum rewitalizujące 


Skusiłam się na ten olejek po przeczytaniu jego składu i właściwości. Może nie spełnia wszystkich wymagań producenta, ale jestem zadowolona. Łagodzi podrażnienia, daje przyjemne odczucie na twarzy po nałożeniu. Wystarczy niewielka jego ilość. Łatwo się rozprowadza i przyjemnie pachnie. Kupię ponownie. Cena - ok. 17 zł


Cicabio Creme Krem łagodząco-odbudowujący (Bioderma)


Krem jest świetny i zastąpił mojego, jak dotąd faworyta z firmy Avene. Dzięki temu preparatowi moja skóra bardzo szybko się zregenerowała. Po ranach nie pozostały mi blizny. Moja skóra wygląda lepiej niż kiedykolwiek choć i tak do ideału jej daleko, ale to już po prostu wina jest  moich genów. Łagodzi pieczenie skóry i wycisza ją. Ma kolor beżowy, ale nie widać tego na skórze o średniej gęstości . Nałożenie zbyt dużej ilości powodowało u mnie uczucie klejenia się. Podkład nie rolował się na nim. W miarę szybko się wchłania. Kupię ponownie. Cena ok. 50 zł

 Ultra-liftingujący koncentrat w kremie pod oczy i na powieki (Lirene)



Krem ten przeznaczony jest dla kobiet 55+, ale nie uważam że stosowany przeze mnie robi mi więcej krzywdy niż pożytku. Po aplikacji ciut wygładza moje zmarszczki, ale nie jest to efekt , który mnie zadowala. Szukam dalej swojego ulubieńca. Nie kupię. Cena ok. 20 zł

Sudocrem Krem antyseptyczny dla dzieci i dorosłych z problemami skóry. 


Nie wyobrażam sobie, gdyby go zabrakło. Bardzo mi pomaga na wszelkie otarcia. Łagodzi podrażnienia i przyśpiesza ich gojenie. Zapobiega rozwojowi stanu zapalnego. Stosuje go na całym ciele. Jest to gęsty, biały krem. Nie wchłania się szybko. Dobrze nawilża i natłuszcza skórę. Kupię ponownie. Cena w zależności od ilości kremu.

Nivea Soft Krem intensywnie nawilżający 





Bardzo tani krem dobry do krótkotrwałej pielęgnacji twarzy, łagodzi podrażnienia, można nim zmyć makijaż oczu. Dla mnie mały ratownik, kiedy nie zabieram ze Sobą wszystkich kosmetyków. Warto go mieć. Szybko się wchłania. Przyjemnie pachnie. Nie zapycha.  Kupię ponownie. Cena ok. 5 zł

Kosmetyki, które nie spełniły moich oczekiwań: (Olay) Krem active hydrating, (Loreal) Triple active nutrition. Krem odżywczy, (Under twenty) Krem anti acne intense.


Zapychały moją skórę, dziwne odczucie miałam na twarzy po ich aplikacji, nie widziałam żadnych efektów po ich zastosowaniu, dlatego nawet nie zużyłam opakowań do końca. Nie kupię. Cena od 15 do 20 zł



Na koniec moja lumpeksowa zdobycz :)

Torebka atmosphere za 6,50



4 komentarze:

  1. Koniecznie muszę wypróbować krem z Iwostinu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że za tą cenę warto wypróbować. Mam nadzieję, że będziesz zadowolona tak jak ja :)

      Usuń
  2. Od dłuższego czasu zastanawiam się nad zakupem serum BIOLIQ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie jest to bardzo przyjemne i odżywcze serum :)

      Usuń