środa, 6 listopada 2013

Pharmaceris H, Sensitonin szampon i Sensigin odżywka odbudowywująca dla skóry wrażliwej głowy

Witajcie Kochani 


Parę miesięcy temu podrażniłam skórę głowy. Stalo się to w wyniku częstego malowania włosów oraz używania szamponów ziołowych, które bardzo lubię. Niestety te z właściwościami przeciw łupieżowymi wysuszają skórę głowy. Zbyt rzadko używałam ich na zmianę z szamponami o innych właściwościach, dlatego nabawiłam się pieczenia skóry głowy. W tym czasie odstawiłam ziołowe specyfiki na rzecz zestawu z Pharmaceris, który to miał załagodzić ten przykry dla mnie stan.




Opis producenta:
Szampon - Klik
Odżywka - Klik



SZAMPON



Cena produktu to ok 25 zł (250 ml).

Wydaje mi się, że jak na szampon z apteki to taki średni pułap cenowy. Bardzo zaciekawił mnie skład oraz zapewnienia producenta i niestety o ile byłam zadowolona z zielonego szamponu przeciw łupieżowego tak ten mnie zawiódł. Moje włosy nie trawią tego produktu. Są oklapnięte i nie chcą się układać, a skóra głowy i tak mnie piekła. Bardzo się męczyłam i jeszcze się męczę zużyciem tego szamponu. Szkoda mi pieniędzy więc myje nim włosy, gdy nie wychodzę, a chcę je tylko odświeżyć. Zapach ma przyjemny. Konsystencję normalną i fajnie się pieni. Nie kupię ponownie.


ODŻYWKA:


Cena ok. 25 zł

Odżywka ma tylko 150 ml, za taką cenę to dla mnie słabo bo nic nie robi z włosami. Szampon jeszcze ścierpiałam, ale odżywka robiła kluchy z moich włosów. Czułam jakby nie były domyte i bardzo obciążone. Zapach ma zwyczajny, normalną gęstość nie ścieka w czasie aplikacji. Butelka jest ekonomiczna, możemy sobie wycisnąć ile chcemy produktu. Niezbyt rozplątywała moje włosy. W końcu udało mi się ją zużyć, wykorzystując ją do depilacji. Tutaj mnie zaskoczyła bo skóra nóg była mniej podrażniona i miła w dotyku, ale mimo tego pozostanę przy zwykłych piankach. Nie kupię ponownie.

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że Twoim włosom będą pasowały te kosmetyki :)

      Usuń
  2. Jeszcze nie miałam kosmetyków do włosów z Pharmaceris, może to i lepiej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o Pharmaceris to swego czasu używałam ich kremów nie były złe, ale teraz wolę Iwostin. Moja mama np. cały czas stosuje ich krem na naczynka i Sobie go chwali. Ja zaś byłam bardzo zadowolona z szamponu przeciwłupieżowego (zielony kolor) pomógł mi, gdy włosy wariowały po hormonach. Niestety ta seria i jeszcze taki czerwony szampon chyba wzmacniający był do niczego niestety.

      Usuń