wtorek, 24 grudnia 2013

Ciemne oczy plus czerwone usta (makijaż)

Witajcie Kochani :)

Jeszcze nigdy w swoim makijażu nie łączyłam ze sobą ciemnych ust i dosyć mocno podkreślonych oczu. To mój pierwszy raz, jak próbowałam takiej kombinacji. Dla mnie wygląda to dosyć ciężko na twarzy i nie czułabym się w takim makijażu zbyt dobrze. Ale widziałam dużo zdjęć dziewczyn, którym taki look bardzo pasuje :) Zdjęcia robiłam nowym aparatem nie jest to lustrzanka więc może wielkiej różnicy nie ma w poprawie jakości, a poza tym też muszę nauczyć się go ustawiać bo na automacie nie za bardzo ich efekt mi się podoba.











Użyte produkty:
Twarz: Podkład Rimmel stay matte nr 100, Puder Maybelline Affinitone nr 09, Bronzer Miss Sporty Tan up, Róż lovely snow edycja, korektor pod oczy Loreal perfect match nr 4 beige, korektor catrice camouflage cream nr 010 ivory
Brwi: kredka brązowa lovely i matowy brązowy cień my secret nr 507
Oczy: baza artdeco eyeshadow, cień inglot nr 393, cień inglot nr 117, cienie maybelline eyestudio duo 165 plum opal,  eyeliner wibo, Tusz lovely volume booster,   
Usta: Pomadka w kredce sephory nr 03 vinyl raspberry

20 komentarzy:

  1. bardzo mi się podoba! chciałabym choć w połowie tak umieć sobie zrobić..:))
    Wesołych Świąt!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Również życzę Wesołych Świąt :)

      Usuń
  2. Świetny! ;)
    www.beyourclown.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Czekam z niecierpliwością na kolejne Twoje makijaże.

      Usuń
  3. A Ty jak zwykle urocza ;) Makijaż śliczniutki ;)

    Pozdrawiam, dzeejlo

    OdpowiedzUsuń
  4. Siedzę i wzdycham *____* Ja chcę taką urodę buuuuuuu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja nie mogę przestać się patrzeć na Twoje makijaże bo masz świetny zmysł łączenia kolorów.

      Usuń
  5. wow mocny makijaż ale Tobie świetnie pasuje !
    Piekny kolor pomadki !
    Wesołych świąt :)

    dodaje do obserwowanych
    http://lukaszmakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny makijaż oczu :)
    Dobra ręka :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawde niezle wykonanie, sama caly czas ucze sie coraz to nowszych rzeczy ;)
    W sumie to podoba mi sie u Ciebie polaczenie ciemnych i wyrazistych oczu i ust w takim kolorze ;)
    Dopiero trafilam na Twojego bloga, wiec ide ogarniac inne posty ;)
    Wesołych Świat ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo :) Wesołych Świąt również :*

      Usuń
    2. Ja rowniez dziekuje ;)

      Usuń
  8. piękny! Bardzo ładnie podkreślone usta - cud, miód :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Szminka w kredce, którą użyłam ma wystrzałowy kolor, ale mojemu chłopakowi się nie podoba :( Spróbuję poszukać jeszcze innego odcienia może uda mi się coś znaleźć odpowiedniego dla mnie :)

      Usuń
  9. Mi się podoba taki mocny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bym jednak nieco stonowała z pomadka przy mocnym oku ale sam makijaż super, i masz takie cudne rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń