niedziela, 22 grudnia 2013

Eveline skoncentrowane serum (odżywka) do rzęs 3w1 Advance Volumiere

Witajcie Kochani :)


Od dłuższego czasu zaczął mnie męczyć podczas zmywania makijażu problem wypadających rzęs. Było ich dosyć sporo więc zaczęłam się zastanawiać nad wzmocnieniem moich kępek. Patent z olejkiem rycynowym już raz wypróbowywałam bez jakichkolwiek efektów. Doszłam więc do wniosku, że być może kupienie odżywki będzie choć trochę skuteczne. Moja poduszka zaś pozostanie czysta i nie wymazana w olejku :) Mój wybór padł na serum firmy Eveline. Testowałam je przez 3 tygodnie i mam już jakąś opinię na jego temat.






Opis producenta:
Innowacyjne, skoncentrowane serum do rzęs łączy w sobie właściwości serum odbudowującego rzęsy, aktywatora wzrostu włosa i bazy pod tusz. Opatentowany BIO RESTORE COMPLEX ™ gwarantuje głęboką odbudowę, regenerację i ochronę struktury włosa. Specjalnie zaprojektowana elastyczna szczoteczka i satynowa konsystencja serum  sprawią, że twoje oczy nabiorą hipnotyzującego spojrzenia.
 

W skład serum wchodzą specjalnie wyselekcjonowane składniki pielęgnacyjne pochodzenia naturalnego:

- BIO RESTORE COMPLEX ™ zawierający proteiny sojowe błyskawicznie wnika w głąb włosa, radykalnie odbudowując i chroniąc jego strukturę oraz zapobiegając wypadaniu rzęs podczas demakijażu.

- Kwas hialuronowy nawilża, rewitalizuje i stymuluje wzrost rzęs.

- D-panthenol skutecznie uelastycznia i odżywia rzęsy od nasady aż po same końce.


Moja opinia: 

Kosmetyk ten posiada rzeczywiście podręczną szczoteczkę przy pomocy, której można dokładnie pokryć rzęsy preparatem. Jego konsystencja jest kremowa i pozostawia na włoskach biały osad. Po użyciu tuszu nie jest on widoczny, ale jak dla mnie powoduje to, że rzęsy są sztywne i posklejane. Nie wygląda to za dobrze dlatego nie używałam tego serum jako bazy pod tusz rano. Nie spodobało mi się to bo wówczas naszym rzęsą przydałaby się ochrona tym bardziej jeśli nie wiemy z jakiego powodu wypadają. 
Wracając do jego właściwości pielęgnacyjnych to mogę powiedzieć, że wypadanie bardzo się zmniejszyło po dłuższej kuracji nim.Nie podrażnił moich oczu. Niestety nie spowodował wydłużenia  rzęs, a nowe włoski raczej rosły bardzo powoli. Dlatego też, kupiłam inną odżywkę :), którą zdążyłam już również przetestować.

Za cenę około 13 zł warto ją wypróbować. Mi pomogła na wypadanie rzęs, ale oprócz tego chciałabym móc stosować odżywkę jako bazę pod tusz. Przez najbliższy czas nie kupię jej ponownie bo szukam czegoś lepszego.

14 komentarzy:

  1. nice review! lovely blog <3

    Do you want to follow each other?
    FantasyFashioned
    xoxo ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. mam podobną z Dalia i świetnie sprawdza się jako baza, chociaż działań super odżywczych nie zauważyłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze dobre i tyle, przynajmniej w jakiś sposób je chronimy :) Muszę poszukać tej bazy bo jeszcze się na nią nie natknęłam w sklepach.

      Usuń
  3. U mnie to serum sprawdziło się właśnie jako baza, ale nie zauważyłam żadnych efektów na wzroście rzęs.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi po niej nie rosły szybciej, ale przestały wypadać garściami.

      Usuń
  4. Ja jakoś w takie kosmetyki nie wierzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie wierze we wszystkie obietnice producentów :) poza tym dużo zależy od naszych indywidualnych cech i jednym dana rzecz pomoże innym nie.

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Ja miałam problem więc wypróbowałam :)

      Usuń
  6. bardzo właśnie byłam ciekawa czy działa :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że Ci pomogłam :) Dla mnie dużą ulgą był brak wypadających rzęs bo czułam, że jeszcze trochę i nic mi ich nie zostanie.

      Usuń
  7. Mam i ja właśnie od czasu do czasu używam jako bazę - a próbowałaś po nałożeniu serum poczekać aż wyschnie i przestanie być białe i dopiero wtedy tuszować? U mnie właśnie tak najlepiej się sprawdza, jak malowałam tuszem na mokre serum faktycznie rzęsy się sklejały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może czekałam zbyt, krótko :) Dziękuję za informację jeszcze raz ją wypróbuję w takim razie.

      Usuń
  8. moja kol używałam przez 3 miesiące i urosły jej po same brwi więc odgrzebałam ją i też zaczynam stosować. efekt był niesamowity i dolne i gorne ślicznie się wydłużyły i zageściły.

    OdpowiedzUsuń