wtorek, 24 grudnia 2013

Flos Lek Pharma - Krem pod oczy do skóry wrażliwej (seria hypoalergiczna)

Witajcie Kochani :)


Gdybym miała wybrać z listy kompleksów ten jeden najbardziej mi doskwierający to wskazałabym na bardzo głębokie zmarszczki pod oczami.  Dlatego szukam preparatów kosmetycznych, które chociaż trochę poprawią wygląd mojej skóry w tych okolicach, a o to jest niestety dosyć ciężko. Po 3 kremach, które okazały się bublami, trafiłam na ten niepozorny kremik.

Opis producenta:

Zastosowanie - pielęgnacja delikatnej skóry wokół oczu o wrodzonej lub nabytej nadwrażliwości. Polecany do skóry mało elastycznej, skłonnej do tworzenia zmarszczek oraz tzw. "cieni" i "worków" pod dolną powieką.
Działanie - głęboko i intensywnie nawilża, łagodzi, odżywia i regeneruje komórki naskórka, wspomaga syntezę kolagenu, zapobiegając przedwczesnemu starzeniu się skóry. Odpowiednio natłuszcza, delikatnie chłodzi skórę, dając uczucie odprężenia.
Efekt - wyraźnie poprawia wygląd skóry wokół oczu - wygładzenie i zwiększenie napięcia. Zmarszczki i tzw. "worki" stają się mniej widoczne.
Sposób użycia: niewielką ilość kremu nanieść na oczyszczoną skórę powiek, wokół oczu i ust. Stosować na dzień i na noc.

Z aktywnym kompleksem roślinnym wzmacniającym funkcje ochronne skóry:
Osmopur 1%, Laminaria gel 1,5%, Euphrasia extract 1%, witamina E 1%




Moja opinia

Krem kosztował około 12 zł, dlatego postanowiłam go wypróbować mimo, że z żeli pod oczy tej firmy byłam średnio zadowolona. Gdyby chodziło o droższy krem bałabym się ryzykować, żeby nie kupić bubla. Pojemność tubki to 30 ml czyli bardzo dużo, jak na preparaty do pielęgnacji okolic oczu. Można z niej łatwo wycisnąć ilość kremu jaką chcemy zaaplikować. Preparat ma konsystencję, która nie jest bardzo gęsta, ale również nie spływa nam z dłoni. Po aplikacji odczuwam znikomy efekt chłodzenia, za to doświadczam bardzo przyjemnego uczucia nawilżenia, które będzie się utrzymywało długi czas. Krem jest bardzo delikatny i nie podrażnia oczu za to łagodzi już te istniejące. Skóra szybciej po zatarciu się regeneruje i jest subtelnie wygładzona. Reszta obiecanek producenta pozostaje w sferze życzeń :) Może się wydawać, że  ten krem robi tak niewiele, ale ja po stosowaniu innych jestem bardzo zadowolona z niego. Czuję przyjemnie odprężenie wokół moich oczu.. Bardzo chętnie po niego sięgam co wieczór, kiedy zmyję makijaż. Na pewno kupię następne opakowanie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz