sobota, 21 grudnia 2013

Makijaż - róż i ciepły fiolet.

Witajcie Kochani :)


W tym tygodniu porzuciłam klasyczne brązy dla tego zestawienia kolorystycznego :) Zdjęcia robiłam wczesną porą i przez to, że nie wstałam wcześniej były robione na szybkiego.

Użyte produkty
 Twarz: Podkład Rimmel Wake me up nr 103, Puder Maybelline Affinitone nr 09, Bronzer Miss Sporty Tan up, Róż marki Sephora w odcieniu brzoskwini
Brwi: kredka brązowa lovely i matowy brązowy cień my secret nr 507
Oczy: paleta sleek candy (dwa fiolety), paleta catrice wycofana (jasny perłowy róż), paleta sleek bad girl (matowy purpurowy kolor), czarna kredka Rimmel, Tusz lovely Pump Up Curlin,   
Usta: Rimmel Lasting finisk matte by Kate Moss nr 101.












6 komentarzy:

  1. makijaż wygląda fajnie, ale wydaje mi się że prezentował by się duuuuużo lepiej z innym oświetleniem;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaż świetny ale Agata ma chyba rację... Jak dla mnie oświetlenie mogło by być cieplejsze albo zmienić koloryt zdjęcia w programie!

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie się podoba, super makijaż ! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny makijaż, pięknie w tych kolorkach:)

    OdpowiedzUsuń