środa, 25 grudnia 2013

Makijaż sylwestrowy nr 1 (New Year's make up)

Witajcie Kochani :)

Przychodzę do Was z pierwszą propozycją makijażu sylwestrowego : D Wykonałam go w moich ulubionych kolorach :) Na święta do domu zabrałam tylko parę cieni więc nie mam zbyt dużego wyboru, ale mam nadzieję, że jak wrócę do Lublina pojawi się na blogu makijaż w całkiem innych odcieniach :)

Użyte produkty:
Twarz: Podkład Rimmel stay matte nr 100, Puder Maybelline Affinitone nr 09, Bronzer Miss Sporty Tan up, Róż lovely snow edycja, korektor pod oczy Loreal perfect match nr 4 beige, korektor catrice camouflage cream nr 010 ivory
Brwi: kredka brązowa lovely i matowy brązowy cień my secret nr 507
Oczy: baza artdeco eyeshadow, cień inglot sypki nr 85 amc , cień inglot nr 117, cień vipera galaxy nr 114 ,  eyeliner wibo, Tusz lovely volume booster,   
Usta: Pomadka Kobo nr 201 icy rose



37 komentarzy:

  1. moje ulubione odcienie :D super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ty masz świetną garderobę.

      Usuń
  3. Piękny makijaż ! Zazdroszczę talentu aż nie chce mi się wierzyć że to cienie Inglota i vipery ;)Wygląda mega profesjonalnie :)
    Pozdrawiam i również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Te sypkie cienie tych firm mają bardzo dobrą pigmentację :D przez to bardzo je lubię. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  4. niesamowity makijaż!! a jakie nasycone kolory!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Tak pigmentacja ich jest świetna :D

      Usuń
  5. ależ z przytupem makeup! mega :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Uwielbiam takie makijaże.

      Usuń
  6. Tez uwielbiam taki turkusowy ;D genialne kolory ;D na dobra sprawe nie jest to taki mocny makijaz ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy kto co lubi :) Ja czasami robię coś mocniejszego na dzień, gdy wychodzę na miasto a czasami po prostu stawiam na minimalny look.

      Usuń
    2. Ja mam dokladnie to samo ;D Wszystko zalezy od humoru, dnia i ubrania czasami hah ;D

      Usuń
  7. cudny!!! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kolejny mocny ale efektowny makijaz, podoba m isię zów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Chciałabym kiedyś nauczyć się malować tak, jak Ty.

      Usuń
  9. wspaniały makijaż ! śliczne kolorki ;)!

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Jest karnawał więc jeszcze troszkę poszaleję na blogu z mocnymi kolorami :)

      Usuń
  11. Wow. Naprawdę piękny. W takim makijażu będziesz gwiazdą każdej imprezy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję :) szkoda tylko, że jestem zatwardziałą domatorką i rzadko wychodzę do klubów :), ale lubię wieczory przy dobrym filmie albo książce i z kubkiem gorącej herbaty.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekne kolory masz na oczkach, takie hipnotyzujace :)

    OdpowiedzUsuń
  14. przepiękny:-)
    piekna z Ciebie kobietka,masz niesamowitą twarz- śliczne kości policzkowe, ładna i wyraźna linia żuchwy i hipnotyzujące oczy:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Miło mi słyszeć taki komplement.

      Usuń
  15. Uwielbiam turkus więc ten makijaż to coś dla mnie, tylko u mnie tak ładnie to nie wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki żeby wyszło jak najlepiej :)

      Usuń
  16. ładny :) podoba mi się :) Chociaż sama lubię rozcierać granice górne cienia ;)

    OdpowiedzUsuń