czwartek, 26 grudnia 2013

Makijaż sylwestrowy nr 2 (New Year's make up 2)

Witajcie Kochani :)


Dzisiaj zamieszczam drugą propozycję makijażu sylwestrowego :) Nadal mam do dyspozycji parę cieni. Może jeśli jutro uda mi się czmychnąć przed mamą do drogerii i zrobić zakupy  to pojawi się jeszcze coś innego :) A jak nie to mam nadzieję, że w niedziele i poniedziałek, a nawet wtorek zamieszczę kolejne makijaże :) Pozdrawiam. Eh nie mogę się już ruszać po tych świętach : D.

Użyte produkty:
Twarz: Podkład Rimmel stay matte nr 100, Puder Maybelline Affinitone nr 09, Bronzer Miss Sporty Tan up, Róż lovely snow edycja, korektor pod oczy Loreal perfect match nr 4 beige, korektor catrice camouflage cream nr 010 ivory
Brwi: kredka brązowa lovely i matowy brązowy cień my secret nr 507
Oczy: baza artdeco eyeshadow,  cień inglot nr 52, catrice rozświetlacz w kredce  made to stay nr 030 eye need, cień  my secret nr 507 , cienie maybelline eyestudio duo 165 plum opal, czarna kredka rimmel, Tusz lovely volume booster, kępki rzęs lovely edycja snow 
Usta: szminka my secret dress up your lips nr 2  , błyszczyk eveline magic gloss nr 368











52 komentarze:

  1. Piękny! Kocham takie mejkapy mm <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo :) Jak zwykle czekam na kolejny Twój makijaż :)

      Usuń
  2. Do twarzy Ci w fioletach ;D gdybym tylko miala fioletowa kreacje na sylwester na pewno bym sobie taki sprawila ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny makijaż!
    Pozdrawiam, Patricia

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowny makijaż, jesteś bardzo piękną kobietą :-) bardzo fajny kolorek na ustach!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wyglądaj te cienie do oczu podobają mi się, a makijaż świetny ;) Przydałabyś mi się żeby mi taki zrobić hihi ;D

    Pozdrawiam, dzeejlo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Nie ma sprawy chętnie wykonałabym na kimś ten makijaż.

      Usuń
  6. makijaz kontrowersja ;) ... nei dla każdego i na pewno nei dla bardzo bladych dziewczyn . tobie jak zawsze pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowna!
    http://rozaliafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Został położony na czarną kredkę, aby wzmocnić efekt, aż sama się zdziwiłam, że tak fajnie wygląda na niej :)

      Usuń
  9. Wow! Piękny makijaż :) Ślicznie wyglądasz :D Uwielbiam fiolet <3

    OdpowiedzUsuń
  10. slowa które przychodzą mi do głowy to:ale talent! aż zazdroszczę;)

    www.mkujawska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam tak wyraziste makijaże! Przepięknie :). I jesteś taka ładna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ja również :) Oh aż się cała czerwienie jesteś bardzo miła :*

      Usuń
  12. Stumbled into this content by chance but I'm sure glad I clicked on that link. You unquestionably answered all the questions I've been dying to answer for some time now. Will positively come back for more of this. Thank you so much
    Hot Air Ballooning Games

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne oczęta :)
    A ja mam niecodzienną prośbę :) Otóż, nie mam pojecia jak moge się pomalować na imprezę sylwestrową, a sukienkę mam w kolorach złoty i czarny. MOże zechciałabyś mi coś doradzić, bądz zaprezentować? Oczywiście jeśli masz czas i chęć. Bardzo proszę o odpowiedź. :) Pozdrawiam www.sapphirecrayonn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak oglądam Twoje zdjęcia to nie mogę przestać się patrzeć na Twoją urodę :) Jest ona tak świeża, a zarazem ma coś w sobie magnetycznego, że grzechem byłoby, gdybym poleciła Ci czarne klasyczne smoky eyes. Wykorzystując kreskę w swoich makijażach moim zdaniem trafiasz w dziesiątkę. Gdy na Ciebie patrzę widzę młodą Sophie Loren, której makijaże charakteryzowała właśnie wykonana eyelinerem kreska. Do Twojej sukienki i Ciebie będą pasowały brązy (ale z dodatkami sztuczne rzęsy, czarny eyeliner, rozświetlony wewnętrzny kącik, tak żeby nie przygasić tęczówki), złoto, czarny, ciemny granat, można wykorzystać brokat jeśli sukienka jest skromna. Myślę nad klasycznym makijażem, może uda mi się go jutro zrobić :) tylko mało mam kosmetyków niestety.

      Usuń
  14. wow! Świetny makijaz sylwestrowy. Piękne kolory, super połączone ;) rewelacja :)


    http://izabielaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wyglądasz! Makijaż stworzyłaś świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. No makijaz na 6 :)
    Ale wiesz, że ładnemu we wszystkim ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Makijaż jest powalający, odcień fioletu który masz na oczach pięknie współgra z kolorem Twoich włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny! Strasznie mi się podoba:) szkoda że kreacja na sylwestra była wcześniej wybrana:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę udanego sylwestra :) Dziękuję :)

      Usuń
  19. Awesome Blog! Happy New Year!
    Can we follow each other on gfc/bloglovin?

    Enter my giveaway here:
    http://asweetwoorld.blogspot.com/2013/12/rosegal-international-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Makijaż super, ja trochę się obawiam fioletów na swoich powiekach ale u Ciebie bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sięgam najczęściej po wszystkie odcienie koloru niebieskiego :) Fioletów rzadko używam w codziennym makijażu. A najmniej chyba zieleni :)

      Usuń
  21. uwielbiam fiolety, piękny makijażyk!

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny make up! Jesteś taka śliczna! *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Ty bardzo miła serdecznie dziękuję :)

      Usuń
  23. Przepięknie. Śliczny cień. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Czerna kredka podbiła bardzo ładnie kolor cienia :)

      Usuń
  24. Oh wow looks soooo great!
    Really beautiful! :)

    Greetings from Germany! :)

    xoxo
    CherryPrincess

    OdpowiedzUsuń