wtorek, 31 grudnia 2013

Makijaż sylwestrowy nr 3 (New Year's make up)

Witajcie Kochani :)

Myślałam, że więcej uda mi się stworzyć makijaży z okazji nadchodzącego sylwestra. Niestety wszystko tak się ułożyło, że dzisiejszy makijaż, który prezentuję robiłam wczoraj dopiero o godzinie 23 w nocy :) Na dole wam zamieszczę zdjęcia make up'u, z którego nie byłam zadowolona i nie robiłam z niego postu  wcześniej.

Życzę Wam udanego Sylwestra, wystrzałowego wyglądu, świetnej zabawy i spełnienia Waszych najskrytszych marzeń w roku 2014. 

Może jeszcze dzisiaj zamieszczę w ostatniej chwili zdjęcie makijażu, w którym spędzę tą noc. 










Użyte produkty: 

Twarz: Podkład Rimmel stay matte nr 100, Puder Maybelline Affinitone nr 09, Bronzer Miss Sporty Tan up, Róż Sephora nr 06 coral flush , korektor pod oczy Loreal perfect match nr 4 beige, korektor catrice camouflage cream nr 010 ivory
Brwi: kredka brązowa lovely i matowy brązowy cień my secret nr 507
Oczy: baza artdeco eyeshadow, cień  my secret nr 507 (11) , diamentowe cienie paese nr 700 (4,5,6), cienie virtual satin trio nr 063 (1,2,3), biała kredka catrice kohl kajal nr 040 (8), fioletowa kredka jumbo sephora kolor fioletowy (9), pigment perłowy kobo nr 505 sea shel (7), Tusz lovely volume booster,eyeliner sephora nr 10 kaki paillete (10)
Usta: szminka kate moss by rimmel nr 16







Makijaż z którego nie byłam zadowolona.










28 komentarzy:

  1. Dziękuję bardzo :* Życzę udanego sylwestra.

    OdpowiedzUsuń
  2. oba super.
    Ten drugi nawet bardziej mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne są !!! Podziwiam Twój talent! Pozdrawiam i życzę szczęśliwego Nowego Roku ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i ja również życzę wszystkiego co najlepsze w roku 2014 :)

      Usuń
  4. Dlaczego nie jesteś z tego drugiego zadowolona? Jest świetny! Bardziej mi się podoba niż pierwszy, chociaż ten pierwszy też jest śliczny, ale to ten drugi ma 'pazur' ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mi się chyba drugi bardziej podoba, ale oba są fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się podobają obie propozycje :) Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Wszystkiego najlepszego w roku 2014 :)

      Usuń
  7. moim zdaniem drugi lepszy;) fajnie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  8. oby dwa rewelacja ! i delikatny i mocny, każdy na pewno coś dla siebie wybierze :D ja i jeden i drugi:D

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznyy!:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/01/vintage.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy jest bardzo ciekawy, ale drugi też mi się podoba, przez swoją intensywność ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się ten Twój styl wyciągniętego kociego oka...sama chyba muszę spróbować

    OdpowiedzUsuń
  12. Strasznie Ci ten makijaż pasuje <3 Aż nie mogę się napatrzeć *_*

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz ogromne oczy! Każdy makijaż będzie wyglądał na nich cudownie!
    B. ładnie!

    OdpowiedzUsuń