niedziela, 22 grudnia 2013

Makijaż w stylu drag queen (drag queen tutorial)

Witajcie Kochani :)


Na YT czasami oglądam filmiki makijaży robionych przez mężczyzn w stylu drag queen i mogę wam powiedzieć, że czasami zazdroszczę im takiej precyzji i pomysłowości. Postanowiłam również zmalować coś bardziej nieokrzesanego. Użyłam do tego makijażu bardzo elektryzujących kolorów.


Użyte produkty
 Twarz: Podkład Rimmel Wake me up nr 103, Puder Maybelline Affinitone nr 09, Bronzer Miss Sporty Tan up, Róż marki Sephora w odcieniu brzoskwini
Brwi: kredka brązowa lovely i matowy brązowy cień my secret nr 507
Oczy: paleta sleek lagoon (ciemny matowy fiolet), paleta sleek bad girl (grafit), cień kobo nr 211 lavender blush, kobo pigment perłowy 501 violet blush, fioletowa kredka jumbo spehora, czarna kredka Rimmel, Tusz lovely Pump Up Curlin,   
Usta: Pomadka eveline nr aqua platinum nr 460 , błyszczyk różowy z H&M








9 komentarzy:

  1. Uwielbiam Ciebie w takim wydaniu! Mega glamour :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę częściej się tak malować bo na co dzień ostatnio wybieram tylko szminkę w mocniejszym kolorze, a oczy pozostawiam neutralne.

      Usuń
  2. mega fajnie! idealny na wieczorne wyjście..:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie to wygląda! Tak ostro :3
    www.beyourclown.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Choć ja uważam, że w Twoich pracach jest prawdziwa moc i talent.

      Usuń
  4. Pięknie wyszło :) Wiem, że na zdjęciach makijaż zwykle wychodzi bardziej delikatnie niż w rzeczywistości, ale jak dla mnie imprezowo, taka wersja drag queen "do ludzi" :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten styl podoba mi się najbardziej. Do tego porządne wykonturowanie by uwydatnić kości policzkowe i konturówka na górnej wardze w kształt serca. Sztuczne rzęsy górne i dolne. Duża masa podtapirowanych włosów i drag jak ta lala :)
    Mi się podobają takie kontrasty.

    OdpowiedzUsuń