sobota, 14 grudnia 2013

Złoto w roli głównej :) makijaż świąteczny

Witajcie Kochani :)

Po bardzo długiej przerwie staram się nadrobić zaległości u Siebie na blogu, a także u każdej z Was :) Nie chcę, aby już dłużej omijały mnie kolejne recenzje waszych zdobyczy kosmetycznych, które i mi mogą pomóc wyczarować bajeczny makijaż, bądź pozbyć się mankamentów cery. Mam nadzieję, że ten tydzień będzie owocny w zdjęcia bo w ostatnim czasie nagromadziłam sporo nowych kosmetyków, które testuję :) Mam też parę zużytych opakowań, które mile zobaczyłyby dno kosza, a tak to czekają w siatce na sesję. 

Przedstawiam wam makijaż w kolorach brązu i złota z dodatkiem brokatu. Na górnej powiece wzdłuż linii rzęs narysowałam (a raczej próbowałam) kreskę eyeliner'em. Dolną powiekę podkreśliłam czarnym cieniem i dodałam niebieski pyłek. Usta musnęłam bardzo cukierkowatym różem.



















8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) I tak szczerze oglądając Twoje świąteczne makijaże natchnęłaś mnie do pracy bo ciężko mi z czasem i z mobilizacją teraz.

      Usuń
  2. uwielbiam złotko na oku:) pięknie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny makijaż świąteczny!

    OdpowiedzUsuń