czwartek, 2 stycznia 2014

Mój makijaż sylwestrowy

Witajcie Kochani :)


Mój makijaż sylwestrowy nie mógł być w innym kolorze jak niebieski. Zrobiłam bardzo dramatyczną wersję, choć spędziłam tą noc na domówce u znajomych. Wszystkiego najlepszego w roku 2014 :) Pozdrawiam.

Użyte produkty: 
Twarz: Podkład Rimmel wake me up nr 103 true ivory, Puder Maybelline Affinitone nr 09, Bronzer Miss Sporty Tan up, Róż Kobo nr  , korektor pod oczy Loreal perfect match nr 4 beige, korektor catrice camouflage cream nr 010 ivory
Brwi: kredka brązowa lovely i matowy brązowy cień my secret nr 507
Oczy: baza artdeco eyeshadow, cień kobo nr 123 true blue, perłowy pigment kobo nr 506 Blue mist, paleta sleek bad girl (czarny, granat), paleta sleek lagoon (niebiesko-złoty, czarny, szmaragdowa zieleń) Tusz essence I love extreme volume, czarna kredka rimmel, turkusowa kredka maybelline
Usta: szminkamy secret nr 2, błyszczyk eveline nr 368 magic gloss
 




 



64 komentarze:

  1. cudny!!! Bardzo ładnie Ci w takich kolorach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Wiem, że wiele osób uważa takie kolory za wieśniackie, ale ja nie wyobrażam sobie makijażu bez zabawy nimi.

      Usuń
  2. piękny :) w moich ulubionych kolorach, więc nie może mi się nie podobać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle idealny :)
    Pozdrawiam,
    www.sapphirecrayonn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale do perfekcji jeszcze mi dużo brakuje :)

      Usuń
  4. Wooow świetny :) Piękne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję miło mi to słyszeć z ust takiej profesjonalistki :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Szczerze to pod wpływem Twoich mocnych makijaży z pazurem i stylizacji zapałałam miłością do ciemniejszej strony kosmetyków kolorowych.

      Usuń
  6. świetny makijaż podkreślający twój kolor oka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)
    Bardzo chciałabym tak umieć się malować ;) Oczy "zrobione" przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo :* Dużo dużo szczęścia w Nowym Roku :)

      Usuń
  8. Bardzo precyzyjnie wykonany, piękne przejście z jaśniejszego w ciemniejszy :) Mam nadzieję, że super wybawiłaś się w tym pięknym makijażu podczas sylwestrowej nocy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak sylwester był bardzo udany :) Dziękuję Ci pięknie za tak miłe słowa, dają mi dużo powera, do dalszej nauki.

      Usuń
  9. Dziewczyno! Jak Ty się świetnie malujesz! WOW! Oczy mi na wierzch wyszły jak przeglądałam kilka postów! Piękny róż w tym makijażu, kocham takie kolorki!

    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) jest mi bardzo miło to słyszeć :*

      Usuń
  10. Przepiękny ten makijaż ;) Powiększa oczy i nadaje im charakteru ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię mocniejsze makijaże i to, jak potrafią podkreślić naszą urodę. :) Pozdrawiam.

      Usuń
  11. wow! wiesz co! makijaż jest na prawdę cudowny, uwielbiam tak wyraziście podkreślone oczy! ale co najlepsze, pasuje idealnie do Twojej urody :) wyglądałaś prześlicznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* nie wyobrażam Sobie, żebym na takie okazja wybrała się bez makijażu z charakterkiem :)

      Usuń
  12. bardzo ładnie podkreslone oczęta ;D uwielbiam niebieski kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się ten makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Pod wpływem Twoich świecidełek mam zamiar wybrać się na małe zakupy. Mam jeszcze tyle miejsca w szkatułce :p

      Usuń
  14. Oczka pięknie podkreślone :) W ogóle jaką Ty masz gładziutką buziuchnę, tylko pozazdrościć :)

    Pozdrawiam, dzeejlo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ale nie jest ona taka gładka, może to dzięki korektorowi, którego używam udaje mi się zamaskować przykre niespodzianki. Choć nie mam co narzekać teraz bo bywało gorzej.

      Usuń
  15. Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć z ust mężczyzny :) Dziękuję.

      Usuń
  16. Wow, jest moc :) Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super kolory i całość mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękna ! makijaż również, buziaki i wszystkiego dobrego w Nowym Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  19. piękny jest ten makijaż, ja ogolnie nie lubię niebieskiego, ale Twoje oko wygląda fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Osz ja.... pięknie Ci to wyszło :) Masz śliczne oczy i idealnie podkreślach ich urodę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Hi! great look! :-)

    I´m following you now. Would you like to visit my beauty blog and follow me back?

    xx

    OdpowiedzUsuń
  22. Makijaż piękny tak samo jak włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jest moc! :D Wyglądasz przepięknie! *___*

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne koloay! Naprawdę Ci pasują! Jestem zauroczona tym makijażem

    OdpowiedzUsuń
  25. Nominowalam Cie do Libster Blog Award! Przylacz sie do zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. genialny makijaż!
    bardzo mi się podoba, dodaję do obserwowanych ;)
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny! Szkoda że ja nie umiem tak malowac :(
    http://www.mkujawska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. piękne zestawienie dwóch odcieni niebieskiego, super ;)!

    OdpowiedzUsuń
  29. piekny ale szkoda że od stycznia nie pojawiły się wpisy;)

    OdpowiedzUsuń