sobota, 5 lipca 2014

Akcent na usta make up

Witam Wszystkich serdecznie po bardzo długiej przerwie :)

Podczas mojej nieobecności nie miałam zbyt dużo czasu na bawienie się makijażem. Jednak przez to, że lubię kolor i nie chciałam żeby brakowało mi go w codziennym makijażu zaczęłam inwestować ( i chyba przesadziłam :) w pomadki. Bardzo długo mój makijaż opierał się na delikatnym podkreśleniu oka i neonowych ustach. Mam tyle odcieni, że naprawdę nie wiem kiedy je zużyję, a mam już chrapkę na jeszcze parę kolorków. 

Prezentuje wam makijaż bardzo prosty do wykonania. Ja tutaj postawiłam na  rozświetloną cerę, mi błysk na twarzy nie przeszkadza nawet jeśli produkty mają w sobie drobinki brokatu. Mimo to nie znaczy, że na każdą okazję tak się maluję. Znam umiar i wiem, że w pewnych sytuacjach nie wypada świecić jak latarnia. 








Użyte kosmetyki:

OCZY

1. kredka Rimmel scandal eyes black 001 (linia wodna)
2. gel eyeliner Maybelline 01 black (kreska na powiece)
3. cień granatowy nr 65 Artic Night Pierre Rene (dolna powieka)
4. rozświetlacz w kredce  catrice made to stay nr 030 eye need (pod łukiem brwiowym)
5. wewnętrzny kącik biały pyłek kobo

BRWI

1. kredka Lovely brązowa
2. kredka catrice beżowa kolor wycofany
3. cień brązowy my secret matt nr 507

TWARZ

1. podkład Rimmel stay matte nr 103 true ivory
2. korektor na niedoskonałości catrice camouflage cream 010 ivory
3. korektor pod oczy i na powiekę Loreal true match nr 4 beige
4. puder w kamieniu Maybelline affinitone nr 09 opal rose
5. paleta sleek do konturowania (róż, bronzer, rozświetlacz) nr light 373

USTA

1. Astor soft sensation nr 403 attractice coral

2 komentarze:

  1. Uwielbiam Ciebie w takich włosach!!! A mejkap - wiesz, że lubię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię takie fryzury, ale niestety mam teraz siano na głowie przez prostownicę. Dziękuję za tyle miłych słów z Twojej strony :*

      Usuń