poniedziałek, 21 lipca 2014

Blue bride make up

Witajcie Kochani :)

 Moja propozycja ślubnego makijażu. Zapraszam do obejrzenia zdjęć i komentowania. Miłego dnia.








Użyte kosmetyki:

Usta:
1. Szminka  Rimmel Kate Moss 101

Oczy:
1. Maybelline żelowy eyeliner czarny
2. Maybelline kredka turkusowa master drama
3. cień sensique velvet touch nr 149 (wewnętrzny kącik)
4. cień essence 3D nr 12 irresistible emeralds
5. cień essence 3Dnr 10 irresistible summer sea
6.  cień sesique velvet touch nr 155

Twarz:
1. podkład bourjois healthy mix nr 53 light beige
2. puder rimmel stay matte nr 003 peach glow
3. korektor catrice nr 01
4. bronzer miss sporty 020 hawaiian hula
5. róż sephora coral flush nr 06

27 komentarzy:

  1. Pięknie powiększa oko ten makijaż! Niesamowicie mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW! -> tak zawsze reaguję jak widzę Twój makijaż! :D genialny! Zdecydowanie dla odważnej panny młodej, niemniej jednak urzeka! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja właśnie takie wyraźne oczka uwielbiam :* Kolorki też moje.Śliczne kolczyki

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na ślub bym się jednak nie odważyła być tak pomalowana, ale oczy.. hipnotajzing! :D Masz mega talent!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Rozumiem każdy jest inny. Postaram się na blogu zrobić również bardziej stonowane makijaże.

      Usuń
  5. dla odważniejszej panny młodej czemu nie :-) a ze względu na ostrzejszy kontur makijażu i kształt kojarzy mi się ze skrzydłami motyla - efekt super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Moje makijaże właśnie często tak wyglądają.

      Usuń
  6. Piękny makijaż ale jak dla mnie,to dla panny młodej zdecydowanie za mocny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękne przejścia kolorów - fantastyczny makijaż !:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dziękuję i jeszcze raz bardzo dziękuję :)

      Usuń
  8. Piękny, ale chyba jak na ślubny-odrobinkę za mocny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zrobiłam specjalnie taką inną propozycję.

      Usuń
  9. śliczne kolory :) nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ piękny!!! Tak, jak nie lubię niebieskości w makijażu oka, tak Twoją propozycję pokochałam od pierwszego wejrzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super cieniowanie. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo odważny makijaż jak na ślub, jednak niesamowicie przykuwa wzrok.
    Świetna robota!!
    ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń