piątek, 11 lipca 2014

Kolejny make up

Witajcie Kochani :)

Nie wiem skąd się biorą moje zdolności typu - własnoręcznie usunąć gotowy post.

Kolejne malowanie przyczyniło się do powstania tego makijażu. Zapraszam do oglądania.






Oczy:
1. cień maybelline color tatto nr 45
2. pyłek kobo nr 505
3. kredka biała nyx
4. cień kobo nr 123
5. cień kobo nr 212
6. cień vipery nr 113
7. żelowy eyeliner maybelline czarny
9 mascara essence i love extreme
10. cień essence metal glam nr 03

Usta:
1. szminka astor soft sensation nr 102
2. kredka eveline nr 11 rose

Twarz:
1. podkład revlon nearly naked nr 130 shell coquillage
2. puder w kamieniu rimmel stay matte nr 003peach glow
3. paleta do konturowania sleek nr 373 light
4. korektor catrice w kremie nr 010 ivory
5. korektor bourjouis healthy mix nr 51 light radiance


17 komentarzy:

  1. Piękny makijaż ale Ty sama jesteś obłędna! Cały czas zachwycam się Twoją urodą, dla mnie jesteś boginią z klasą i patosem. Masz w sobie coś, co miały kiedyś damy dworu :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :* Miło mi to czytać bo ja uwielbiam romanse historyczne :D

      Usuń
  2. Przepiękny makijaż - w każdym calu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kolory, bardzo ładny i dopracowany w każdym calu:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) za docenienie mojej pracy :D

      Usuń
  4. piękny makijaż! jesteś śliczna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć z ust dziewczyny, której urodą ja się zachwycam. Pozdrawiam. :)

      Usuń
  5. Makijaż śliczny, jednak uwagę bardziej skupiłam na Twojej niesamowitej urodzie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny makijaż! A Ty sama taka śliczna!! :) Bardzo mi się podoba :) I widzę, że jestem setna ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow dziękuję za odwiedzenie mojego bloga :) Taka opinia od Ciebie to dla mnie mega zaszczyt :)

      Usuń
  7. Piękny makijaż! Masz talent:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny makijaż! Wyglądasz seksownie, kobieco i bardzo kusząco :) Np i masz piękne kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) :* A kolczyki to moja pierwsza mania stojąca przed bzikiem na punkcie kosmetyków i malowania :)

      Usuń
  9. jaka Ty jesteś piękna :))) przepiękne makijaże, pełne wyobraźni, precyzyjnie wykonane. To chyba ja mogłabym się od Ciebie wiele nauczyć. Dziękuję Ci bardzo za te miłe słowa. Z wielką przyjemnością obserwuje Twojego bloga:
    Pozdrawiam
    Kornelia:))

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny makijaż:) cudowne kolczyki:)

    OdpowiedzUsuń