czwartek, 24 lipca 2014

Kolorowy makijaż z bh cosmetics Take me to Brazil

Witajcie Kochani :) 

W zeszłym tygodniu zamówiłam w sklepie internetowym PUDEREK paletę bh cosmetics. Bardzo dobrze zabezpieczona szczęśliwie do mnie dotarła w poniedziałek. Pigmentacja cieni jest  bardzo dobrej jakości. Dzięki temu zestawu kolorów można stworzyć piękne dzienne, jak i sesyjne makijaże. Przy jej użyciu zmalowałam już dwa make up'y dla Was. Pierwszy z nich dzisiaj zamieszczam :)

Mam nadzieję, że po wakacjach powoli uda mi się zakupić jeszcze przynajmniej dwie palety: bh cosmetics Galaxy oraz firmy Sleek makeUP Arabian Nights. Na pewno każda z Was już o nich słyszała. Ja się po prostu w nich zakochałam.








 Tak wygląda paleta:


Zaznaczyłam dla was wybrane z niej kolory:


Mała ściągawka, jak wykonać makijaż.



Użyte kosmetyki:

Twarz:
1. podkład bourjois healthy mix nr 53 light beige
2. puder rimmel stay matte nr 003 peach glow
3. korektor catrice nr 01
4. bronzer miss sporty 020 hawaiian hula
5. róż sephora coral flush nr 06 

Cienie:
1. kredka nyx jumbo pencil milk nr 604
2. cień essence 3D nr 11 fox trott (dodałam go w wewnętrznym kąciku oka)
3. paleta cieni bh cosmetics Take me to Brazil
4. maybelline żelowy eyeliner czarny 
5 kredka czarna rimmel scandal eyes czarna
6 maskara essence lash mania

Usta:
Farbka sleek milkshake

42 komentarze:

  1. Aż chce się zatańczyć sambę! Zestawienie kolorów boskie, a Ty wyglądasz rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow dziękuję :) Aż serducho mi się cieszy kiedy czytam tak bardzo miłe komentarze :)

      Usuń
  2. Piękny makijaż ! Bardzo podobają mi się te kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odwazny, ja bym sie na taki nie odwazyla ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Dziękuję bardzo. Bo mam odwagę nosić takie makijaże.

      Usuń
  4. Świetne kolorki ma ta paletka. Idealne na lato.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Na lato jest idealna.

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo mi też się to połączenie podoba :p

      Usuń
  6. bardzo odważny makijaż:) ale widzę ,że masz spory talent:) . ps, obserwuję i będzie mi bardzo miło jeśli też to zrobisz, oczywiście, jeśli Ci się spodoba:)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny, odważny makijaż! wyglądasz w nim pieknie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale śliczny makijaż ♥

    http://delavie-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialny jak zawsze!! :) Trochę jak skrzydła motyla! :) cudo!

    OdpowiedzUsuń
  10. beautiful makeup<3
    Thanks for checking out my blog, dear:)
    I am your follower on GFC(116)
    Kisses
    http://fashionsecrets-oksana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny, kolorowy, odważny :) Przepięknie wyglądasz :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zarówno kolory jak i sam makijaż sa niesamowite! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podziwiam wszystkie dziewczyny, które potrafią zrobić kreskę na oku - no mi to nie wychodzi. Tyle razy juz ćwiczyłam, próbowałam zrobić ją idealną i nic! Za każdym razem miś panda na twarzy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam z tym problem uwierz :) Przed szybkim wyjściem nie odważyłabym się porywać na kreskę w moim wykonaniu. Liczę, że praktyka poprawi moje umiejętności. :)

      Usuń
  14. jesteś prześliczna *.* normalnie napatrzeć się nie mogę na te Twoje makijaże i w ogóle całokształt, zazdroszczę ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudnie! Przepięknie Ci w nim:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za tak miłe słowa :)

      Usuń
  16. wow ale piękny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziewczyno oddaj mi swój talent ;) Jesteś niesamowita tak samo jak Twój makijaż ;) taką makijażystkę mieć w domu to skarb !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :) Mam nadzieję, że niedługo zacznę pracować jako wizażystka :)

      Usuń
  18. Bardzo zdolna jesteś, ślicznie.
    Piękne zdjęcia.
    :*

    OdpowiedzUsuń