poniedziałek, 28 lipca 2014

Makijaż inspirowany Dalekim Wschodem - arab eyes make up

Witajcie Kochani :)

Dzisiaj zamieszczam makijaż  w bardzo intensywnych kolorach. Uwielbiam arabskie make up'y i często w swoich pracach stawiam właśnie na tak mocno podkreślone oko. Myślę, że każda z nas od czasu do czasu ma ochotę poczuć się, jak egzotyczna księżniczka. Mam nadzieję, że moja propozycja Wam w tym pomoże. 

Głównymi gwiazdami wśród cieni na mojej powiece są dwa produkty firmy Inglot:
- cień sypki amc nr 71 
- cień sypki amc nr 85

Gdybym mogła to od razu stałabym się posiadaczką wszystkich kolorów z tej serii :)








Spis kosmetyków:

Oczy:


1. kredka maybelline master drama turquoise vibe (baza w wewnętrznym kąciku oka)
2. paleta sleek candy matowy róż
3. cień sypki ingot amc nr 71
4. cień sypki ingot amc nr 85
5. czarna kredka kredka rimmel scandaleyes nr 01 czarna (baza)
6. pigment Kobo mint cream nr 504
7 cień perłowy ingot nr 137 jasna zieleń opalizująca na złoto
8. cień perłowy ingot nr 413 niebiesko-zielony
9 cień sypki vipera nr 113 brokatowy granat (dolna powieka)
10 brokat mua luxe Rock Chick srebrny
11. żelowy eyeliner Maybelline nr 01
12. sephora cień nr 100 mirror brokatowa morska zieleń
  
Usta: my secret dressup nr 2 + błyszczyk kobo nr 210 mauve glow
 

Twarz:
1. podkład bourjois healthy mix nr 53 light beige
2. puder rimmel stay matte nr 003 peach glow
3. korektor catrice nr 01
4. bronzer miss sporty 020 hawaiian hula
5. róż sephora coral flush nr 06

64 komentarze:

  1. Ależ ty jesteś piękną kobietą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Jestem normalną dziewczyną, a to tylko zdjęcia i magia makijażu.

      Usuń
  2. Piękny, głęboki kolor na powiekach :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie Ci w takich arabskich makijażach ;) zostanę tu na stałe, żeby oglądać takie cuda na twych oczach ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny wybór kolorków ;) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny makijaż uwielbiam takie kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kolory, i sam makijaż tez, ale ja bym pewnie bardziej zblendowała- nie jestem chyba tak odważna i dokładna jak Ty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Taki mój styl malowania, ale chcę być wszechstronna i będę się starała różnie wykonywać makijaże. Pozdrawiam.

      Usuń
  8. piękny makijaż, idealny do Twojej urody:)

    OdpowiedzUsuń
  9. mega CI pasuje taki makijaż, piękny jest! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Aaale piękny, hipnotyzujący! Nie boisz się eksperymentować i słusznie, coś cudownego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Dla tak serdecznych osób i kreatywnych również w tworzeniu pięknych makijaży, mam ochotę się rozwijać dalej :*:*:*

      Usuń
  12. Hipnotajzing :P Śliczna z Ciebie dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny makijaż i wspaniale współgra z Twoją urodą :)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczny makijaż, bardzo pasuje do Twojego typu urody :) super

    OdpowiedzUsuń
  15. Uroczy makijaż, choć jak dla mnie to lekko za mocny. Sama się nie maluję, więc ogólnie ciężko mi go oceniać ;]
    A zapytam tutaj jeszcze - Masz jakieś ulubione anime? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Zawsze w sezonie coś wybieram do oglądania, ale różnie bywa z tym czy czekam na drugi sezon. Jako ulubione i zarazem kultowe dla mnie anime wybieram Czarodziejkę z księżyca i Dragon Ball wszystkie części :)

      Usuń
    2. Dragon Ball to moje całe dzieciństwo! Ale sporo ludzi ogląda ponownie to anime, ze względu na sentyment ^.^
      Ja przyznam - w anime tak średnio gustuję, bardziej w serialach japońskich ;]

      Usuń
    3. A wiesz jeśli znasz fajny tytuł serialu to poproszę :), a najbardziej linka do strony, gdzie mogłabym go obejrzeć jeśli to dla Ciebie nie problem :)

      Usuń
    4. A wolisz z polskimi czy angielskimi napisami?
      Bo dla mnie królem japońskich komedia jest Hana Kimi ;] Bardzo dobra komedia szkolna, która bawi dosłownie każdego ;] Tylko uprzedzam - pierwszy odcinek jest dość dziwny i nie zrażaj się po nim :P
      http://love-drama.pl/hanazakari-no-kimitachi-e-po-polsku
      https://www.youtube.com/watch?v=z4hNjOTl7VA

      Usuń
    5. Dziękuję Ci bardzo za linka :) Na razie jestem po pierwszym odcinku, ale mogę już powiedzieć, że takie fabuły lubię :) Troszkę muszę się przyzwyczaić, że to nie format anime, ale mi się podoba.

      Usuń
    6. A jeśli chodzi o tłumaczenia to najbardziej wolę już z polskimi napisami, ale jak mnie wciąga historia to oglądam także z angielskimi bo nie mogę się doczekać, aż nie dowiem się co dalej.

      Usuń
  16. Przepiękny! :) Jedyne co bym w nim zmieniła, to wyciągnięcie zewnętrznego kącika albo w ostrzejszy szpic lub bardziej jego roztarcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Masz rację z tym zewnętrznym kącikiem o wiele lepiej wyglądałby wtedy ten makijaż.

      Usuń
  17. Przejrzałam Twojego bloga i robisz piękne makijaże! Podziwiam, bo ja nie do końca jestem w tym dobra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo :*, ale ja sama się jeszcze wiele muszę nauczyć.

      Usuń
  18. Piękny makijaż - ja takich zdolności nie mam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Kochana mi się bardzo podobają Twoje makijaże i styl :) Pozdrawiam.

      Usuń
  19. Piękny jest! ;)) Gdyby mi się chciało coś takiego zmalować ... :PP

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz fantastycznie podkreślone i rozświetlone policzki ! Zazdroszczę umiejętności!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Moje kości policzkowe to moja zmora :( czasami wręcz przesadzam z ich podkreśleniem, ale bez tego moja twarz jest okropnie kwadratowa :D

      Usuń
  21. Przepięknie, aż nie mogę się napatrzeć.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudne odcienie:) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękny makijaż :)
    Zostaję na dłużej ! :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknny makijaż, bardzo zdecydowany :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Makijaż rewelacja! Wyglądasz seksownie i kobieco i o to w tym chodzi! Poza tym makijaż pasuje do twojej urody :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cóż za magiczne kolory <3 Piękny makijaż
    Zostaję na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń