poniedziałek, 7 lipca 2014

Papuga nr II make up

Witajcie Kochani :)

Moim słowom stało się zadość :) Kolejny kolorowy make up Wam dziś przedstawiam.







 

Użyte kosmetyki :

TWARZ

1. podkład revlon nearly naked nr 130 shell coquillage
2. puder w kamieniu rimmel stay matte nr 003peach glow
3. paleta do konturowania sleek nr 373 light
4. korektor catrice w kremie nr 010 ivory
5. korektor bourjouis healthy mix nr 51 light radiance

OCZY

1. cień - paleta sleek candy (jasny zielony/ limonka)
2. cień kobo nr 120 steel blue
3. cień sephoranr 100 accross the universe
4.kredka jumbo eye nyx  nr 604 milk
5. kredka czarna rimmel scandal eyes nr 01
6. fioletowy cień z paletki sleek candy
7. brąz z paletki do konturowania sleek którym roztarłam cienie w załamaniu
8. maskara essence i love extreme crazy volume
9. pyłek kobo nr 506 bule mist
10. inglot cień sypki amc nr 71

USTA

1. pomadka beauty uk son of a peach nr 15
2. pomadka maybelline nr 130 pink possibilmes

15 komentarzy:

  1. Piękny makijaż ! Zakochałam się !

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny makijaż. Przepięknie wyglądasz :) Pasuje Ci bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) miło mi się czyta takie sympatyczne słowa.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. :) Twoje kolorowe makijaże często mnie inspirują. Dziękuję.

      Usuń
  4. jesteś śliczna a Twoje oczy w tym makijażu wyglądają jak z Baśni 1001 Nocy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Tak się składa, że lubię czytać baśnie. A szczególnie Andersena.

      Usuń
  5. piękne te kolory! super pasują do Twoich oczu!


    myuuniverse.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. CUDO!!! kojarzy mi się z tropikami!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również. Eh tak mi się marzy wyjechać sobie na wakacje pod palmy :)

      Usuń
  7. To zestawienie barw, niesamowicie pasuje do Twojej urody!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudo, wszystko fajnie skomponowane.
    :*

    OdpowiedzUsuń