sobota, 5 lipca 2014

Papuga make up

Witam :)

W mojej głowie krąży mi parę pomysłów na kolorowe mocne makijaże. Chciałabym je wykonać wszystkie w jak najbliższym czasie mam nadzieję, że uda mi się to zrealizować. A o to jeden z nich.

Tutaj też użyłam nowego cienia z sephory - mocny ciepły brąz z niesamowitą ilością brokatu.. Niestety bardzo się osypuje...








Użyte kosmetyki:

OCZY

1. kredka rimmel scandal eyes black 01
2. cień Pierre Rene Egyptian sun nr 149 (wewnętrzny kącik)
3. cień lustrzany Sephora Hollywood's calling nr 82 (środek powieki)
4. eyeliner Sephoranr 10 kaki (użyłam do podkreślenia zewnętrznego kącika oka)
5. cień jasny zielony z palety sleek  candy (dolna powieka)
6. cień inglot amc sypki nr 71 (dolna powieka)
7. załamanie powieki roztarłam matowym różem sleek paleta oh so special
8. maskara essence lash mania

USTA

1. pomadka Manhattan x treme last & shine 33N

TWARZ

1. podkład rimmel stay matte true ivory nr 103
2. puder w kamieniu revlon nearly naked 010 fair clair
3. korektor pod oczy Nyx HD nr CW01 Porcelain
4. korektor na powiekę Bourjois Healthy mix nr 51 light radiance
5. róż, bronzer, rozświetlacz z palety sleek do konturowania twarzy nr 373

BRWI

1. kredka lovely brązowa
2. kredka catrice beżowa
3 matowy cień my secret nr 507

8 komentarzy:

  1. baaaaaaaaaaaaardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi to słyszeć z Twoich ust :) Dziękuję :*

      Usuń
  2. super! bardzo mi się podoba ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za tak miłe słowa :)

      Usuń
  3. O jaaa *O* Zakochałam się w tym mejkapie <3 Obłędnie Ci w nim :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Mam nadzieję, że to nie ostatni makijaż. Nadrabiam również zaległości w blogosferze i dam duży upust ahom i ohom na Twoim blogu bo z tego co już widziałam to wykonałaś wiele pięknych i zmysłowych makijaży w moich klimatach. A te w kolorach neonowych są świetne :) Pozdrawiam.

      Usuń