piątek, 18 lipca 2014

Wariacja niebieskimi kolorami. Makijaż z użyciem brokatu.

Witajcie Kochani :)

Zapraszam Was na obejrzenie zdjęć  kolejnego makijażu. Przed wyjazdem na wakacje do domu chcę trochę nadrobić z ich zapasem. Mama na pewno nie pozwoli mi się nudzić, więc o intensywnym kombinowaniu na mojej powiece będę mogła zapomnieć. Wczoraj zrobiłam  sobie trzy sesje moich pomysłów, niestety zmywaniem podrażniłam oczy i dziś ledwo spod powiek widać, że mam źrenice :) Śmigam później na promocję do natury, ktoś już skorzystał z was ?

Bardzo ubolewam nad tym, że nie udało mi się zrobić go dla Was krok po kroku. Zrezygnowałam ze względu na to, że aparatem cyfrowym jakość jest bardzo kiepska zdjęć, kiedy chcę wykonać zbliżenie na powiekę. Czy mimo tego chcielibyście  obejrzeć zarys wykonywanych przeze mnie makijaży bez superowej ostrości ? 











Opis: 

1. Całą powiekę pokryłam czarną kredką, zaś jej załamanie  podkreśliłam niebieskim cieniem z paletki sleek candy. Ten kolor roztarłam zielonym perłowym cieniem również z tej palety. Następnie połączyłam  je ze sobą wybierając jeszcze trzeci zbliżony do nich odcień, pochodzący z tego samego produktu. 
2. Pod łuk brwiowy nałożyłam jasny puder, który posłużył mi za neutralny kolor. W wewnętrznym kąciku wykorzystałam  niebieski cień firmy kobo. Środek powieki pokryłam brokatem Vipery. A zewnętrzny kącik przyciemniłam granatem (sleek bad girl), który lekko wklepałam też w brokat. i obrysowałam go również niebieskim cieniem z kobo. 
3. Dolna powieka - czarna kredka na linii wodnej oka, następnie roztarta granatem, a pod nim nałożony jest niebieski cień kobo.

Użyte produkty:

Oczy:
1. czarna kredka Rimmel scandaleyes.
2. paleta sleek candy oraz bad girl
3. cień matowy kobo nr 123 true blue
4. brokatowy cień vipery nr 122
5. tusz essence i love extreme
6. baza artedeco pod cienie

Twarz:
1. podkład revlon nearly naked nr 130 shell coquillage
2. puder w kamieniu rimmel stay matte nr 003peach glow
3. bronzer miss sportynr 020 hawaiian hula
4. korektor catrice w kremie nr 010 ivory
5. korektor bourjouis healthy mix nr 51 light radiance
6. róż sephoranr 06 coral flush

Usta:
1. matowa pomadka manhattan nr 31S

29 komentarzy:

  1. Makijaż idealny na wieczór! Szkoda, że mi niebieski raczej nie pasuje, ale takie cudo w fioletach... o mamooo.. gdybym tylko umiała się tak malować :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tworzyłam ten makijaż z myślą o sesji zdjęciowej :) A na wieczorne wyjście odjęłabym trochę niebieskiego w zewnętrznym kąciku.

      Usuń
  2. Odważnie, ale kolory idealnie podkreślają tęczówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, genialny makijaż oka <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow <3 i niech ktoś mi powie, ze niebieski makijaż jest kiczowaty! Wygląda bosko <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow rewelacja! A kolczykami jestem oczarowana :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne kolory!

    ps. a u mnie? FASHION NA PLAŻY ?!

    OdpowiedzUsuń
  7. kolory fajne, ale jak dla mnie trochę za mocny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To makijaż tworzony z myślą o sesjach, gdzie efekt ma być nieco przerysowany. Dziękuję za komentarz :)

      Usuń
  8. Ależ odważny! Ogromne, piękne oczyska i zachwycający kolor ust. Wszystko ładnie skomponowane i zrównoważone. Popracuj nad brwiami i będzie super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Te słowa wiele dla mnie znaczą bo z Twoich makijaży dużo się nauczyłam i rozbudzają one we mnie chęć Tworzenia.

      Usuń
  9. Wow, mocny ale bardzo mi się spodobał :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie wyraźne oczy! Wyglądasz obłędnie! Masz magiczne oczy.
    Śliczne kolczyki! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Dziękuję i jeszcze raz Dziękuję :*

      Usuń
  11. Odważna jesteś! Choć lubię wyraźne makijaże, to dla mnie jest ciut za mocny... Ale chylę czoła za pomysł i wykonanie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. WoooW :-) super, piękny makijaż, super pomysł i głębia koloru

    OdpowiedzUsuń
  13. wow! niesamowite to o wiele za malo powiedziane. piekne oczy, nic tylko podziwiac ;]

    OdpowiedzUsuń