środa, 27 sierpnia 2014

Delikatny niebieski makijaż wykonany cieniami Coastal Scents

Witajcie Kochani :)

Jakiś czas temu robiłam zamówienie w sklepie internetowym EVERYDAYMAKEUP KLIK i w oko wpadły mi cienie Coastal Scents. Ze względu na to, że nie wiedziałam co się mogę po nich spodziewać, zamówiłam dwa kolory, które najbardziej mi się spodobały. Oczywiście, jak to w moim wypadku, padło na kolory niebieskie.

Moje wrażenia i odczucia są jak najbardziej pozytywne. Cienie te mają postać wkładów co jest bardzo wygodne jeśli lubimy mieć wszystko w jednej palecie. Są zapakowane podobnie, jak wkłady firmy Kobo. Na opakowaniu mają podany skład oraz datę ważności, która wynosi 24M. Maja miękką konsystencje, ale się nie osypują, aplikacja jest łatwa i przyjemna. Pigmentacja również, jak najbardziej na plus. W swojej kolejnej przesyłce ponownie zamówiłam trzy kolory i mam ochotę na inne, gdyż szukam kolorów, których nie mam w swoich zasobach. Koszt oraz ich ilość wynosi 10.99 zł/1.5g czyli jest to bardzo przystępna cena. Dodatkowo zamówiłam też pigmenty i cień mineralny tej firmy. Bardzo uwielbiam używać tego typu produkty bo dla mnie potrafią całkowicie zmienić charakter makijażu.

Moje zamówienie złożyło się z przyjściem naszyjnika ze sklepu allegro SAJBAZAR KLIK . Wykorzystałam go w stylizacji na zdjęciach. Kosztował mnie on wraz z przesyłką ok. 36 zł. Powiem wam, że jest to jak najbardziej odpowiednia cena za tego typu naszyjnik. Ma ładne zdobienia, ale łańcuch na, którym one się trzymają okazał się dla mnie cieńszy niż się spodziewałam. Dlatego więcej za niego nie przepłaciłabym. 






Makijaż krok po kroku:




1. Jako bazy obecnie najczęściej używam kredek. Tutaj ponownie nyx jumbo nr 604. Na linię wodną nałożyłam, zaś czarną kredkę. 






2. Od wewnętrznego kącika do połowy powieki nałożyłam cień niebiesko-złoto-szary, w zależności od kąta padania światła (CS Gypsy Blue).








3. Drugą połowę powieki pomalowałam cieniem niebiesko-złotym, który jest ciemniejszy od tego pierwszego. (CS Lakeshore).





4. Pod łuk brwiowy nałożyłam cielisty matowy cień, którym roztarłam od góry, również użyte wcześniej cienie. 






5. W zewnętrznym kąciku oraz do połowy dolnej powieki użyłam granatu z palety sleek Bad Girl. 





6. Na górnej powiece przejście pomiędzy cieniami ponownie roztarłam używając tutaj brązu z palety sleek Oh so special.









7. Na górnej powiece najpierw nałożyłam pigment CS Duochrome Sparkleby, dzięki czemu dodatkowo się ona mieniła. W wewnętrznym kąciku, zaś użyłam pigmentu CS Gemtone Emerald. Narysowałam czarną kreskę eyelinerem.




8. Na dolnej powiece w zewnętrznym kąciku dołożyłam czarnego cienia. Na środek nałożyłam cień mineralny CS Callista.


 
Użyte cienie: CS Gypsy Blue, CS Lakeshore, CS Callista, CS pigment Gemtone Emerald, CS pigment Duochrome Sparkleby, cień z palety Sleek Oh so special, cień z palety Sleek Bad Girl.

Użyte produkty:

Twarz:
1. podkład bourjois healthy mix nr 53 light beige
2. puder rimmel stay matte nr 003 peach glow
3. korektor catrice nr 01 
 4. bronzer miss sporty 020 hawaiian hula
5. róż bourjois nr 34 Rose D'or

Usta:
1. Pomadka  maybelline new york nr 430 coral ambition

Oczy: 
1. kredka nyx jumbo milk nr 604
2. kredka czarna rimmel 
3. eyeliner żelowy rimmel
4. tusz essence I love extreme

 



51 komentarzy:

  1. Przykre to to, że czym byś się nie pomalowała i tak wyglądasz pięknie :D Zazdroszczę.
    Ja w błękitach i turkusach wyglądam jak ruska baba :D ewentualnie Kleczkowska :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam to samo z błękitami ;)

      Usuń
    2. Może to kwestia doboru koloru niebieskiego i wieku. Starszej osobie nie poleciłabym takich cieni, a ja no cóż samego niebieskiego też nie wybrałabym. U mnie musi być jeszcze połączony z jakimś innymi kolorem.

      Usuń
  2. piękny makijaż, świetne tło i biżuteria!

    OdpowiedzUsuń
  3. Makijaż świetnie komponuje się z naszyjnikiem, który jest przeboski!

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że nie moje kolory, ale makijaż piękny i robi wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie czuję sie w niebieskim, a to mój ulubiony kolor :) Piękny makijaż jak zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Niestety z niebieskim w makijażu trzeba uważać :)

      Usuń
  6. Piękne odcienie niebieskiego ! Uwielbiam ten kolor, ale bardziej na ubraniach niż na oczach :) U Ciebie cudnie się prezentuje !

    OdpowiedzUsuń
  7. ależ piekne kolory <3 uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  8. E: Krótko - Kocham Twoje makijaże! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) bardzo miło mi to czytać :*

      Usuń
  9. Podoba mi się ten tutorial.
    Cienie są dobrze napigmentowane. Chyba kiedyś miałam próbki z CS, nie wiedziałam nawet, że teraz są dostępne w polskim sklepie.

    Podoba mi się też Twój blog!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Niezmiernie mnie to cieszy :)

      Usuń
  10. o kurczę, makijaż przepiękny!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie jestem w stanie znaleźć kolejnych słów aby opisać Twoje makijaże... One są po prostu fenomenalne - przemyślane i perfekcyjnie wykonane :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie byłabym w stanie wykonać tak pięknego makijażu. Złoto na dolnej powiece zrobiło na mnie wrażenie. od razu rzuca się w oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Poza makijażem w oko wpadł mi Twój naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się ! ; ) Dodatek złotego robi jeszcze większe wrażenie. Prawda też lubię mieć skomponowaną swoją paletkę i mieć te ulubione w jednym miejscu. Lubię jak cienie się nie osypują, ponieważ czasem jest to uciążliwe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Ja bardzo tego nie lubię, dlatego zawsze się cieszę, jak znajdę nowe kolory i bez problemowe w aplikacji.

      Usuń
  15. Ależ masz piękne duże oczy :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Złoty akcent pięknie wpływa na wygląd całego makijażu! :)
    Pozdrawiam, Kasia
    http://wearefashionkilla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Też mi się tak wydaje bo jednak sam niebieski w takiej ilości byłby za dużą przesadą :D

      Usuń
  17. Makijaż świetny, ale Ty masz boskie, duże oczka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie dziwię się, dlaczego tak lubisz niebieski-pięknie Ci w nim!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja z Coastal Scents czaję się na palety Revealed i całą masę pojedynczych cieni. I polecam często odwiedzać ich stronę internetową, bo nie dość że mają mnóstwo promocji, to jeszcze pojedyncze cienie czasem są w promocjach za szalonego jednego dolara. Niemniej jednak ostatnio zbyt długo się zastanawiałam i promocja mi przepadła. Także czekam na następną. I wysyłka trochę droga, niestety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby nie to, że ja zawsze doliczam wysyłki Sobie to częściej zamawiałabym w zagranicznych sklepach. :) Mam nadzieję, że więcej najnowszych produktów tej firmy będzie u nas dostępnych. Teraz mam ochotę na paletę Zoeva.

      Usuń
  20. ładnie, jednak roztarłbym bardziej i nie nakładałbym tak wysoko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię :) Ja często nakładam cienie wysoko bo lubię to :) ale rozumiem, że Ty jako świetny makijażysta masz własną wizję :)

      Usuń
  21. Jaki piękny i wyrazisty! Super wyszedł. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. No i znów przepadłam... dziewczyno ale ty masz oczy :) Już wiem do kogo jesteś podobna! Do Ady Szulc :)
    Brawo za makijaż! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Noo bajka :) Przepiękny makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  24. piękny makijaż, ale niestety nie moje kolory :(

    OdpowiedzUsuń
  25. wszystko wykonane perfekcyjnie ! :)

    OdpowiedzUsuń