poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Dramatyczny arabski/indyjski makijaż Panny Młodej.

Witajcie Kochani :)

Bardzo lubię przyglądać się makijażom ślubnym dziewczyn mieszkających w krajach arabskich/indyjskich. One na ten dzień wybierają, jak najbardziej kolorowe, wyraźne makijaże. Moim zdaniem pięknie komponują się z ich egzotyczną urodą oraz bardzo bogato zdobionym strojem. Myślę, że w subtelnym wydaniu ich twarz nikłaby na tle ubrania i biżuterii.

Oczywiście w przypadku naszej mody ślubnej taki ciężki makijaż mógłby wyglądać zbyt kontrastowo do białej, delikatnej sukni. Dlatego nie jest on propozycją dla dziewczyn, które szykują się do tego jednego z najwspanialszych dni w życiu kobiety :) 







Ujęcie na samo oko:


Makijaż krok po kroku:




1. Najpierw przykleiłam bezbarwną taśmę. Następnie załamanie powieki oraz obszar nad nim pomalowałam czarną i białą kredką. Stanowią moją bazę pod użyte w tym miejscu cienie.  









2.  W miejsce czarnej kredki wklepałam nie za dużą ilość pomarańczowego cienia. (Paleta cieni Sleek sunset)











3. Pomarańczowy cień ku górze rozcierałam żółtym cieniem, tak by kolory pokryły w całości białą kredkę i wychodziły tylko odrobinę ponad nią. (Paleta Take me to Brazil)  Dla lepszego efektu użyłam pod łuk brwiowy dodatkowo cielistego koloru cienia.





4. Na środek powieki najpierw nałożyłam fixer firmy Vipera, po czym wklepywałam w niego czarny cień z drobinkami (nr 115). Dolną powiekę i linie wodną pomalowałam czarną kredką.









5. Czarną kredkę roztarłam cieniem beżowo-szarym (nr 139). Użyłam go też w wewnętrznym kąciku oka. Po zrobieniu tego nałożyłam na powiekę odrobinę niebieskiego brokatu. W ostatnim kroku narysowałam czarną kreskę eyeliner'em i pomalowałam rzęsy.

 Użyte cienie: granatowy brokat, cień sypki Vipera nr 139, cień sypki Vipera nr 115, cień żółty z paletki bh Take me to Brazil, cień pomarańczowy z paletki Sleek Sunset.


Wszystkie użyte kosmetyki:

Oczy:
1. Biała kredka Nyx nr 604 milk
2. kredka czarna rimmel scandaleyes 01 black
3. Eyeliner żelowy rimmel  
4. granatowy brokat
5. Fixer firmy Vipera
6. Paleta bh Take me to Brazil
7. Paleta sleek sunset
8. Cień sypki Galaxy Vipera nr 115
9. Cień sypki Galaxy Vipera nr 139

 Twarz:
1. podkład bourjois healthy mix nr 53 light beige
2. puder rimmel stay matte nr 003 peach glow
3. korektor catrice nr 01
4. bronzer i róż z paletki sleek do konturowania twarzy wersja light 373

Usta:
1. pomadka Pierre Rene Natural nr 16 Pink Angel.

54 komentarze:

  1. *O* o mamo... Zabiłaś mnie!! Uwielbiam takie propozycje :)))) CUDO na jesień, w sam raz dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Kochana :) Mogę tylko potwierdzić, że wyglądasz cudownie w intensywnych makijażach :)

      Usuń
  2. Jaki cudowny makijaż jeju :o Jest cudowny takie kolory tak super wyglądają, no mega makijaż, nie mogę się napatrzeć :o
    Paulina.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszło pięknie... uwielbiam kolorowe makijaże :) Ten pomarańczowy cień jest cudowny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Kolorowe makijaże rządzą ;p

      Usuń
  4. Genialny! <3 Masz mega talent!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana i kto to mówi - bardzo utalentowana makijażystka jaką znam :) Dziękuję :*

      Usuń
  5. Piękna kolorystyka, zakochałam się w tym makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. boski!! ciekawa jestem czy by mi taki makijaż pasował :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się ten ciemny akcent ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojejku! Rewelacja - mistrzyni mocnego make up'u!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dość mocny, trochę graficzny, piękne kolory - bardzo mi się podoba!!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie!

    Tez bardzo lubię oglądać takie makijaże. W ogóle lubię oglądać arabskie makijaże.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana, dobrze wiedzieć, że nie tylko ja podziwiam ich piękno :)

      Usuń
  11. Wow! Oko faktycznie egzotyczne :) I świetnie Ci w takim makijażu, większość dziewczyn wygląda niekorzystnie jednak z takim ciężkim okiem, ale u Ciebie fenomanalnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo może dlatego, że bez makijażu naturalnie wyglądam bardzo bez wyrazu :)

      Usuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny! Uwielbiam tak mocno podkreślone oko :)
    Dzięki za zdjęcia -krok po kroku:)
    Cudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :* może nie zawsze, ale postaram się, żeby jak najczęściej makijaże były krok po kroku robione :)

      Usuń
  14. Przepiękny makijaż! Pięknie podkreślone oko, zazdroszczę takiego talentu do makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow zachwycają mnie Twoje wyraźne i odważne makijaże! Na pewno mają w sobie charakter, ma wrażenie, że na Twojej pięknej buzi każdy makijaż wygląda cudnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, ale nawet mi nie wszystko za bardzo pasuje :)

      Usuń
  16. piękny makijaż !!! nie mogę ozu oderwać !:) Slicznie Ci w nim i wgl piekna jesteś :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny makijaż ;) masz talent!

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie! Pasuje do twojego egzotycznego typu urody :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi też strasznie podoba się tamtejsza moda ślubna :D Ich stroje, dodatki i ich makijaże są cudowne. A Twoja propozycja też mi przypadła do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. arcydzieło, mi się bardzo podoba! <3 bardzo precyzyjnie wykonany makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję takie słowa dodają mi energii do wykonywania kolejnych makijaży :)

      Usuń
  21. Cudny makijaż, rzeczywiście w indyjskim stylu

    OdpowiedzUsuń
  22. wow, przepiękny makijaż i idealnie dobrane kolory, jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fenomenalne kolorki. Makijaż taki drapieżny z pazurkiem, podoba mi się. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. SUPER ! :)
    Ten niebieski w połączeniu z żółtym wypadł idealnie :)
    Ładne rzęsy:)

    OdpowiedzUsuń