poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Make up - Pomarańcz i granat :)

Witajcie Kochani :)

Kolejny kolorowy makijaż :) Zamówiłam parę pigmentów firmy Pierre rene i chcę je, jak najszybciej przetestować w makijażu. Jako pierwszy wykorzystałam cień o nr 18. Jest bardzo sypki i przez to niesamowicie pyli się, dlatego trzeba się z nim obchodzić ostrożnie. Jednak mimo wszystko daje piękny efekt na powiece.







Opis:
1. Załamanie powieki pokryłam brązowym cieniem inglot.
2. W wewnętrzny kącik nałożyłam białą kredkę nyx, a na nią następnie pomarańczowy cień kobo.
3. Na środek powieki zaaplikowałam fixer, który pokryłam cieniem sypkim.
4. Granicę roztarłam tym samym pomarańczowym cieniem.
5. Narysowałam czarną kreskę eyelinerem, na górnej powiece, zaś linię wodną po pomalowaniu czarną kredką, poprawiłam jeszcze raz tym samym eyelinerem.

Użyte kosmetyki:
OCZY
1.Kredka nyx jumbo nr 604
2. Cień kobo nr 206 Copper
3. Cień sypki pierre rene nr 18
4. Czarna kredka rimmel scandaleyes
5. Czarny żelowy eyeliner rimmel
6. Granatowy cień z paletki sleek bad girl
7. Brązowy cień inglot nr 52
8. Fixer firmy Vipera

TWARZ
1. podkład bourjois healthy mix nr 53 light beige
2. puder rimmel stay matte nr 003 peach glow
3. korektor catrice nr 01
4. bronzer i róż z paletki sleek do konturowania twarzy wersja light 373
5. korektor pod oczy bourjois healthy mix nr 51 light radiance

USTA
1.  farbka do ust sleek pount paint nr 162 Milkshake

64 komentarze:

  1. Zakochałam się:) Ja robię coś podobnego, ale matami i też pomarańcz z niebieskim

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie prezentuje się ten cień, muszę zapoznać się z pigmentami Pierre Rene :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Jest obłędny :) Dziękuję za komentarz :)

      Usuń
  4. piękny !!! bardzo mi się podoba taka kompozycja kolorystyczna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Istne szaleństwo na powiece! Muszę wypróbować na sobie to połączenie kolorystyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niebieski kolorek jest śliczny.... i bardzo fajne kolczyki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyszło pięknie :) świetne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow..very beautiful makeup<3

    http://fashionsecrets-oksana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Niebieski kolor prezentuje się przeeecudnie!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo uwielbiam takie kolory :)

      Usuń
  10. Ten granat jest cudny! Gdybym tylko przekonała się do takich ciemnych kolorów u siebie to bym po niego pobiegła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) To propozycja wieczorowa, na dzień sama bym takiej wersji kolorystycznej nie wybrała :)

      Usuń
  11. Granat jest niesamowity! W połączeniu z pomarańczą naprawdę mnie zachwyca! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiekny makijaż ! Ja za nic w świecie nie potrafię się tak malować :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny makijaż i fajne tło :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Makijaż może nie do końca dla mnie, ale jest rewelacyjny.
    Piękne masz brwi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) A jeśli chodzi o brwi to różnie się podobają.

      Usuń
  15. śliczny , wyrazisty makijaż
    masz talent kochana

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiekny makijaż, oczka cudowne!!
    jednak wolałabym aby były tutaj usta bardziej z subtonem brzoskwiniowym niż róż gdyż policzki - przynajmniej na zdjęciu też są w brzoskwinie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację :) Dziękuję za uwagę i komentarz.

      Usuń
  17. Makijaż przepiękny! Lubię takie kontrasty kolorystycznie na powiekach: ))

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie pomyślałabym, że połączenie tych odcieni może tak pięknie się prezentować :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowny makijaz! Ten niebieski jest niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) i cieszę się, że Ci się podoba :)

      Usuń
  20. Przepiękny makijaż, jestem zachwycona tym kolorem :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniałe te kolory! Razem wyglądają niesamowicie !

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny makijaż :*
    Obserwuje i liczę na rewanż
    www.greenpinkandcafe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładny i dość odważny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ta farbka do ust wygląda świetnie. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  25. przyjemne połączenie kolorkow !

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny makijaż :) Mogłabyś zrobić kiedyś tutorial ? :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepięknie połączyłaś kolory :) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziewczyno ale piękny makijaż zrobiłaś :) Wow :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten sypki cień wygląda cudnie jak rozgwieżdżone niebo :)

    OdpowiedzUsuń
  30. ojejj przepiekny makijaz !!!ja raczej nie malujepowiek ale msuze przyznac ze to wyglada cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Prześliczny makijaż i bardzo ładne zdjęcia!:)

    OdpowiedzUsuń
  32. o MATKO!!!! przepiękny makijaż ależ ty masz talent :) piękna z ciebie dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  33. i oczywiście dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  34. kocham takie błyszczące, intensywne granaty. kiedyś dorwałam na wyprzedaży cieni Sephory mój granat idealny, gorąco polecam. a makijaż śliczny ;d

    OdpowiedzUsuń
  35. Jesteś stworzona do takich intensywnych makijaży! Ślicznie :]

    OdpowiedzUsuń