poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Makijaż artystyczny/sesyjny (make up artistic)

Witajcie Kochani :)

Parę ostatnich dni minęło mi bardzo szybko, gdyż byłam dosyć zajęta. Dziś już poniedziałek i to czas na kolejny zwariowany makijaż mojego autorstwa : D Całkowicie był tworzony z myślą o sesji, dlatego nie jest to moja propozycja na co dzień. 

Może wkrótce pojawi się trochę inny wpis (kosmetyczny/ubraniowy) i przez to dam Wam odpocząć od makijaży :). Wieczór spędzam z kubkiem gorącego mleka z miodkiem, które będę popijać czytając Wasze blogi :) Życzę Sobie samej przydatnej i miłej lektury.

Do wykonania makijażu posłużyła mi prawie wyłącznie paleta bh cosmetics Take me to Brazil.









Użyte kosmetyki:

Twarz:
1. podkład revlon nearly naked nr 130 shell coquillage
2. puder w kamieniu rimmel stay matte nr 003 peach glow
3. bronzer miss sportynr 020 hawaiian hula
4. korektor catrice w kremie nr 010 ivory
5. korektor bourjouis healthy mix nr 51 light radiance
6. róż sephoranr 06 coral flush

Usta:
1. szminka Nyx Orange soda nr lss588
2. błyszczyk BB Eveline nr 368

Cienie:
1. Paleta bh cosmetics Take me to brazil
2. pigment kobo mint cream nr 504
3. brokat mua luxe Rock Chick  niebieski ciemny
4. biała kredka nyx jumbo milk nr 604
5. Tusz do rzęs firmy essence i love extreme
6. kredka catrice jasno zielona

92 komentarze:

  1. Świetne zielone kolorki :) Paletka jest bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ślinię się do każdego twojego makijażu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna zieleń i perfekcyjne przejścia kolorków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny makijaż, a jakie kolorki ! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. super kolorki, świetnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie intensywne kolory ;) Świetny makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  7. Soczysty :) Zielone jabłuszko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale cudny! :) bardzo fajnie wygląda ten brokat! Niesamowicie układają Ci się włosy. Jak je układasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana one żyją własnym życiem :) Jeszcze nigdy nie ułożyły mi się tak samo. A ten wygląd to zasługa prostownicy, którą je kręcę, lakieru firmy taft i mojego potargania ich na koniec. :D Niestety teraz mam takie siano, że będę musiała je podciąć. Tylko nie wiem czy iść do fryzjera czy sama się w niego bawić :p

      Usuń
  9. Pięknie wykonany makijaż fantazyjny :)
    Masz talent ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepięknie! :) Chciałoby się mieć tę paletę ;)) Cudownie Ci się układają włosy <3 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak w ogóle, wysłałam Ci Kochana wiadomość na Facebooku, zobacz czy nie ma czasem w folderze inne czy coś ;)

      Usuń
    2. Dziękuję Ci bardzo Kochana za tak miłe słowa i wiadomość na fb :)

      Usuń
  11. Piękny makijaż, urocza soczysta kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak letnio :D A tak BTW - to jest Twój naturalny kolor włosów ? Fantastyczny odcień!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, niestety to nie mój naturalny kolor :)

      Usuń
  13. Cóż za zielenie! Ostatni zachorowałam na limonkową i powiedziałam sobie, że muszę ją koniecznie mieć :PP

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne usta, kolor wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne połączenie :) Kolory raczej nie moje, ale może skuszę się na soczystą zieleń :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam takie odważne połączenia :) Ślicznie :) Dziękuję za życzenia urodzinowe i oczywiście obserwuję :):)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowny makijaż :) Piękne te odcienie zieleni , i w ogóle ta paletka ma bardzo fajne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękny makijaż!!!! jestem pełna podziwu! :) Paletka jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
  19. zakochałam się w Twoich oczach! :) piekna zieleń! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja tam lubię posty makijażowe, moje ulubione ;-))) jakbym była fotografką, to bym chętnie zrobiła z Tobą sesję, masz niebanalną urodę, makijaż piękny i soczysty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Byłoby mi bardzo miło oddać się w Twoje ręce :)

      Usuń
  21. Co za pigmentacja ! Gdzie można zdobyć tą paletę ? Przepiękny makijaż !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Paletę zamówiłam na stronie puderek.com.pl :)

      Usuń
  22. Wow! Do jakiejś ciekawej sesji zdjęciowej byłby idealny ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. wow, ten makijaż jest śliczny ! piękne kolory ☺

    OdpowiedzUsuń
  24. you are such a beauty! & so creative, love it. ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie pasuje do koloru twojej tęczówki :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ależ spojrzenie! Pięknie :). A ta paleta musi być moja, idę ją pooglądać w sklepach internetowych ;D

    OdpowiedzUsuń
  27. przepiękny ! normalnie aż chce się oglądać Twoje makijaże :) nie to co moje nudziaki :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi bardzo podobają się Twoje nudziaki :) Pozdrawiam.

      Usuń
  28. WOW! Fenomenalny makijaż, fakt trochę szalony i stanowczo nie na co dzień, ale i tak jest piękny. :)
    Czekam z niecierpliwością na ten kolejny, inny wpis. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. mam inną serię paletki BH i lubię ją mimo, że cienie powypadaly z opakowania :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo ciekawa jestem, jak u mnie będzie w tej palecie...

      Usuń
  30. Przepięknie, kolory są niesamowite:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nieziemski makijaż! Baaardzo intensywny! Świetny!

    OdpowiedzUsuń
  32. makijaż porównałabym do rajskiego ptaka <3 jest cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Twoje makijaże są cudowne.. staranne, dopracowane, schludne!
    Wraz z kuzynką prowadzę bloga, którego dziś zaobserwowałaś, zajmuję się na nim właśnie tematyką makijażu, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoje zdanie na temat jakiegokolwiek makijażu który w przyszłości dodam:)
    Oczywiście obserwuje Twojego bloga bo jestem pewna, że bardzo wiele się z niego nauczę!
    Pozdrawiam, Kasia!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Oczywiście, że z chęcią obejrzę każdy wasz post nie tylko z makijażem :)

      Usuń
  34. Pigmentacja tych cieni to jakaś bajkaaaa... Wyglądają przecudownie. Muszę chyba wreszcie zainwestować w coś poza paletkami z kolorami nude i czarnymi :D

    Przy okazji takie pytanie... poszukuję szminki, która będzie w dużym stopniu zlewać się z jasnym kolorem podkładu (najczęściej ivory). Masz może jakieś propozycje? :) Jedyna jaką do tej pory znalazłam to ta od Catrice

    OdpowiedzUsuń
  35. Wooooow looks AMAZING!!!!!
    Great Colors! :)

    Greetings from Germany! :)

    xoxo
    CherryPrincess

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetna paleta, intensywne kolory. Jeśli chodzi o makijaż, to nie bardzo czuję się upoważniona do oceniania makijażu jako sztuki.

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękny efekt, lubię takie wyraziste kolorki ; )

    OdpowiedzUsuń
  38. makijaż śliczny, ale Twoje włosy są tak piękne że mam ochotę przefarbować się na brązowo *.*

    OdpowiedzUsuń
  39. idealny na lato! CUDOWNY!
    www.cosmeticblondeinvasion.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń