sobota, 23 sierpnia 2014

Makijaż kolorowa delikatność krok po kroku :) new makeup

Witajcie Kochani :)

Dzisiejszy makijaż robiłam już dość dawno temu, ale zastanawiałam się czy warto go opublikować. Pozostawiam jego ocenę Wam :)  Jako mały bonus jeden z moich codziennych makijaży, który często wykonuję.

W poniedziałek kolejny makijaż w stylu Arabskim. Zapraszam :)
















Makijaż krok po kroku z opisem:





1. W załamaniu powieki roztarłam brązowy matowy cień.
2. Do połowy powieki od wewnętrznego kącika nałożyłam białą kredkę jako bazę.
3. Białą kredkę pokryłam jasno pomarańczowym sypkim cieniem.
4. Na drugiej połowie powieki roztarłam czarną kredkę jako bazę pod ciemniejsze kolory cieni.
5. W przejściu pomiędzy kolorami na powiece nałożyłam metaliczny cień (Mocha) oraz delikatnie pokryłam nim do wewnętrznego kącika załamanie powieki.
6. Następnie w zewnętrznym kąciku użyłam niebiesko- fioletowego cienia, który dokładnie roztarłam.
7. Narysowałam kreskę eyelinerem na górnej powiece, użyłam też go na linii wodnej.
8. Dolną powiekę do połowy od wewnątrz pokryłam złotym cieniem (Me Me), drugą część pokryłam cieniem mocha.
9. Na górnej powiece delikatnie w zewnętrznym kąciku użyłam jeszcze pigmentu różowo-niebieski.
10. Na koniec podkreśliłam rzęsy.


Góra od lewej strony: My secret 507, Pierre rene nr 22, Pierre rene Mocha 119
Dół od lewej strony: pigment Coastal scents, cień z palety Take me to Brazil, Pierre rene MeMe  84



Na koniec jeden z moich ulubionych dziennych makijaży, który często gości na mojej powiece:


Użyte kosmetyki:

Oczy:
1. Biała kredka Nyx nr 604 milk
2. Cień my secret 507
3. Cień pierre rene mocha 119
4. Cień pierre rene meme 84
5. Czarna kredka rimmel
6. Pigment coastal scents winterveld
7.eyeliner żelowy rimmel
8. Cień sypki pierre rene nr 22
9. Paleta bh cosmetics take me to brazil
10. tusz do rzęs essence i love extreme

Twarz:

1. podkład bourjois healthy mix nr 53 light beige
2. puder rimmel stay matte nr 003 peach glow
3. korektor catrice nr 01
4. bronzer i róż z paletki sleek do konturowania twarzy wersja light 373
5. korektor pod oczy bourjois healthy mix nr 51 light radianc

Usta:
1. maybelline color whisper nr 130 pink possibilities


29 komentarzy:

  1. Byłam przekonana, że arabski makijaż wykonałaś paletką Sleeka Arabian Nights, a tu takie zaskoczenie :) Śliczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jeszcze nie mam tej palety, ale podejrzewam, że za jakiś czas dołączy do mojej kolekcji :)

      Usuń
  2. Przepiękne obydwa, świetnie wyglądasz :) I "przez Ciebie" na dniach mam w planach zamówić paletę take me to brazil, jest boska!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamawiaj nie pożałujesz :) Dziękuję ślicznie :)

      Usuń
  3. Piękne makijaże! :) obydwa subtelne i bardzo kobiece! Takie uwielbiam najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudne kolory:))) No i oczywiście piękny makijaż;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są to jedne z moich ulubionych kolorów :) Dziękuję bardzo.

      Usuń
  5. wow, no bajka! prześliczne oba, ale drugi jest powalający, sama bym chciała coś tak ładnego zrobić

    OdpowiedzUsuń
  6. Warto było go opublikować, wyszedł super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) W takim razie w kolejce mam jeszcze parę makijaży do opublikowania :)

      Usuń
  7. Obydwa makijaże są super, bardzo mi się podobają :) Ja niestety z makijażem oczu sobie kompletnie nie radzę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Czasami wystarczy troszkę cierpliwości mi też nie zawsze wszystko wychodzi, tak jakbym to chciała :)

      Usuń
  8. Przepiękny makijaż :) Ja mam opory przed używaniem niebieskiego cienia, wydaje mi się, że u mnie nie wygląda to dobrze. U Ciebie wyszło rewelacyjnie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze żeby dobrze się czuć w makijażu więc rozumiem Twoje odczucia. Są kolory, po które często nie sięgam, ale staram się z nimi pracować. Czasami sposób wycieniowania powieki i doboru innego koloru może sprawić, że zmieniam zdanie :) Pozdrawiam.

      Usuń
  9. Druga propozycja bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :) cieszę się, że moje neutralne makijaże też się podobają.

      Usuń
  10. Świetne propozycje :) Bardzo podobają mi się Twoje wyraziste, mocne, nasycone kolorem makijaże. A tu się okazuje, że te "lżejsze" są również godne uwagi :D Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Niestety te mniej intensywne mój aparat nie lubi na zdjęciach, także ze względu na jakość nie porywam się na ich wykonywanie. Pozdrawiam.

      Usuń
  11. super makijaż :) lubie takie
    super blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Coś pięknego, kochana jestem zachwycona!!! Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń