piątek, 1 sierpnia 2014

Makijaż ślubny nr 2 (wedding make up)

Witajcie Kochani :)

Zamieszczam kolejną propozycję makijażu dla panny młodej. Prawdopodobnie będą jeszcze dwa delikatne makijaże związane z tym tematem. Użyłam takiego połączenia cieni, że powieka w zależności od kąta patrzenia  mieni się różnymi kolorami :)

Mojemu blogowi przyda się troszkę wyciszenia, ale to tylko do poniedziałku bo mam już gotowy zwariowany makijaż w kolorze zielonym. Uprzedzam tylko, że ten makijaż może nie będzie się nadawał do normalnego wyjścia, ale w sesji zdjęciowej może fajnie wyglądać. 









Jak wykonać makijaż:
1. Na środek powieki nałożyłam czarną kredkę, a po bokach białą, którą użyłam również do pomalowania linii wodnej oka.
2. Wykorzystałam cień firmy essence: jasnym pokryłam wewnętrzny i zewnętrzny kącik oka, zaś brokatowym fioletem środek powieki.
3. Górna powieka, aby jeszcze bardziej się mieniła została na środku dodatkowo podkreślona cieniem sypkim firmy inglot  amc nr 85. Dolną powiekę, najpierw pokryłam brokatowym fioletem (essence), a potem opalizującym cieniem (inglot).
4. Zewnętrzny kącik roztarłam przy użyciu matowego cienia z palety sleek vintage romance: brązowo-różowy kolor :). Na górnej powiece narysowałam do połowy czarną kreskę kredką, której nie rozcierałam, zaś drugą od wewnątrz połowę podkreśliłam fioletową jasną kredką. 
5. Na koniec użyłam maskary.

Spis kosmetyków:

Twarz:
1. podkład bourjois healthy mix nr 53 light beige
2. puder rimmel stay matte nr 003 peach glow
3. korektor catrice nr 01
4. bronzer i róż z paletki sleek do konturowania twarzy wersja light 373

Oczy:
1. kredka nyx jumbo 603 milk
2. kredka czarna rimmel scandaleyes 01 black
3. cień essence 3D nr 02 purr-ple
4. cień sypki inglot amc nr 85
5. kredka fioletowa catrice nr 170 blues willis
6. maskara essence i love extreme 

Usta:
1. maybelline color whisper nr 130 pink possibilities

24 komentarze:

  1. makijaż piękny, świetna kolorystyka, dla mnie na ślub za mocny, ale każdy ma inny styl :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) rozumiem muszę wykonać parę bardziej stonowanych makijaży.

      Usuń
  2. Świetny makijaż ! Podkreśla kolor oczu i można go zrobić na imprezę (o ile ma się takie zdolności :P) lub odważniejszej pannie młodej :) Że też wcześniej do Ciebie nie trafiłam.. Również obserwuję i pozdrawiam ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie !! Jakie Ty masz piękne oczy <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny mejkap, jak zwykle! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale masz pięękne oczyska! Coś dla odważnej panny młodej:)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładny, podkreśla kolor Twojej tęczówki ☺

    OdpowiedzUsuń
  7. Makijaż przepiękny :) Chetnie bym taki zrobiła na wieczorne wyjście :) Choć, według mnie, jak dla Panny Młodej zbyt intensywny - chyba należę do zwolenniczek lekkich make upów w tym dniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Spodziewam się, że należysz do większości :) Spokojne makijaże też potrafię wykonywać, ale teraz bawię się kolorem :p

      Usuń
  8. Piękny :) Zazdroszczę ręki do makijażu :)

    OdpowiedzUsuń