środa, 13 sierpnia 2014

Zakupy w sieci

Witajcie Kochani :)

Przychodzę dzisiaj do Was z postem na temat ubrań, a dokładniej mówiąc, tych, które możemy dostać poprzez dokonanie zakupów na stronach internetowych.

Przeglądając blogi ze stylizacjami, często trafiałam na nazwę sklepu sheinside.com. Zachwycona tym jak stroje prezentują się na dziewczynach, zajrzałam na podawaną w linkach stronę  i parę rzeczy, które tam znalazłam bardzo wpadło mi w oko. Chciałam Wam je pokazać może, któraś z Was szuka czegoś podobnego do swojej szafy. 

Ja myślę już powoli o jesieni, ale fajne cenowo wyprzedaże zachęcają także, aby kupić coś na przyszły rok. Niektóre motywy powtarzają się już parę sezonów więc nie ma się co bać, że będą one niemodne.  
Bardzo podoba mi się na stronie to, że ceny można zobaczyć również w naszej walucie.

Ubrania, które wybrałam wraz z linkami do nich:


bluza klik


koszula klik


sweter klik


sweter klik

bluzka klik


bluzka klik


bluzka klik


spódnica klik


sukienka klik


sukienka klik


Nie byłabym Sobą, gdybym nie zajrzała do działu biżuterii

naszyjnik klik


kolczyki klik

kolczyki klik

kolczyki klik


57 komentarzy:

  1. Jestem sroką i baardzo podoba mi się biżuteria, łososiowy sweterek i bordowa spódnica :) Może kiedyś przekonam się do zakupów z zagranicznych stron ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc obydwie jesteśmy sroki :) Zauważyłam, że czasami można tam taniej kupić te rzeczy niż u nas w Polsce, gdy sprowadzą je do kraju tutejsze sklepy. Ale najlepiej jest robić duże zamówienie bo jednak koszty przesyłki też trochę wynoszą.

      Usuń
  2. sukienki wpadły mi w oko, bardzo lubię taki krój !

    OdpowiedzUsuń
  3. bluza i koszula najlepsza :)

    http://wildstrawberryand.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszula i sukienki są świetne! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) cieszę się, że mój gust Ci się podoba.

      Usuń
  5. Pierwszy sweterek bardzo mi się podoba :) No i oczywiście jak każdej kobiecie- biżuteria :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biżuteria zawsze dla mnie jest the best :)

      Usuń
  6. Wszystkie rzeczy są piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny wybór

    __________
    ps. a u mnie?
    kobieco, modnie i? bajeczna sukienka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo się uczę też dzięki blogom takim, jak Twój :) Sama nosisz piękne ubrania :)

      Usuń
  8. Bardzo ładne ciuszki wybralas :) szczególnie sukienki mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej. Przepiękne te ubranka, zwłaszcza urzekła mnie ta pomarańczowa koszula! Wow, jest super. Ps. właśnie trafiłam tu z bloga Ivony (ordinary&beauty) i muszę przyznać że robisz niesamowite makijaże ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo :) Mnie bardzo urzekły Tworzone przez Ciebie.

      Usuń
  10. Ah, kilka rzeczy mi się podoba, głównie ze względu na wzory. Ja się zawsze obawiam jakości takich ciuszków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się obawiam i nie zawsze jestem zadowolona. Ale jeśli nie na co dzień to do zdjęć mogę je wykorzystać. :)

      Usuń
  11. sweter ten w kolorze nude i czerwona spodnica - MEGA! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. zakochałam się sukience ! wspaniała :) obserwuję, życzę dalszych sukcesów i zapraszam do siebie https://maniacbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedyś miałam hopla na puncie kolczyków, przepiękne pokazałaś w tym poście !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam cały czas i boję się, że na starość wcale mi to nie przejdzie :)

      Usuń
  14. Ta koszula jest przepiękna ;) Zakochałam się <3

    Jeśli masz chwile to zapraszam http://kosmomodowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno zajrzę :) Dziękuję za komentarz.

      Usuń
  15. Super blog a ciuszki bomba . pierwsze co zrobiłam to weszłam na stronkę którą podałaś :)
    Zajrzyj do mnie : http://anninwonderlandmakeup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Koszula z drugiego zdjęcia jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  17. Przygarnęłabym te śliczności!:D

    OdpowiedzUsuń
  18. Odpowiedzi
    1. Choć za ptakami nie przepadam, to na ubraniach motywy z nimi mi się podobają :)

      Usuń
  19. Świetne rzeczy, podobają mi się takie wzorki na ubraniach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Same ładne rzeczy :) Ja jednak nic od nich jeszcze nigdy nie zamawiałam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo mi się podoba koszula, bluzeczka piata z kolei i cała biżuteria :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Sukienka w kwiaty jest piękna ;) Za przesyłkę zapłaciłam około 2 $, a za ciuszki nie płaciłam bo to w ramach współpracy było, ale tam się płaci kartą lub inne są formy zajrzyj tutaj http://www.rosewholesale.com/m-article-id-29.html ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ależ ładne ubrania, prawie wszystkie w moim typie, spódniczka obłędna..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się widocznie mamy podobny gust :)

      Usuń
  24. Świetną biżuterię wybrałaś. Bardzo mi się podoba. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń