sobota, 27 września 2014

Makijaż wykonany dla Vipera Cosmetics - Paw/ Piękno natury/ Kolory ptaków

Witajcie Kochani :)

Firma Vipera Cosmetics zorganizowała konkurs na Ambasadorki marki :) Widziałam już wiele zgłoszeń dziewczyn i jestem pod mega wrażeniem. Ze względu na to, że lubię i korzystam z kosmetyków tej firmy też coś zmalowałam.  Tematy są ciekawe, dlatego wykonanie makijażu sprawiło mi dużo radochy.

Wybrałam temat trzeci - Paw/ Piękno natury/ Kolory ptaków

Znalazłam w sieci ptaszka różowo - niebieskiego. Jego piórka skradły moje serce. Postanowiłam więc wykorzystać te piękne kolory do stworzenia makijażu. 

Mój makijaż :)








 Ptaszek, który posłużył mi za inspirację:
W sieci dostępne jest dużo zdjęć tego gatunku, który jest tak niesamowicie kolory w zależności od ujęcia :)

http://www.free-desktop-backgrounds.net/Animal-birds-wallpapers/Animal-birds-pictures/Lilac-breasted-roller-bird-Coracias-caudatus.html

 Lilac-breasted Roller (Coracias caudatus)


32 komentarze:

  1. Ale piękne, intensywne kolory ;)
    Powodzenia ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. a można było publikować prace? z tego co kojarzę to nie mogły być one pokazywane wcześniej?? też się skusiłam;) ale w innej tematyce;p kolory u Ciebie wyglądają obłędnie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Makijaż cudowny! *.*
    Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba! Cóż za intensywność kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana nominowałam Cię do Liebster Blog Award, będzie mi miło jak weźmiesz udział :)

      Usuń
  5. uwielbiam takie intensywne kolorki <3 powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. OMG mistrzostwo *O* Siedzę z otwartą gębą i się zachwycam!!

    OdpowiedzUsuń
  7. jejku, wyglądają jak skrzydła motyla, cudowny makijaż ! ;)

    claudiaa11225.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny makijaż :) Powodzenia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak jak pisałam na Facebooku :) cudowne kolory <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Mmm :) coż cudownego! Przepięknie wykonany makijaż! Ach uwielbiam Cię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ptaszek wygląda ślicznie ale makijaż jeszcze lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. pieknie Izunia wyszło mam nadzieję że wygrasz 3 mam kciuki wiesz o tym :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Makijaż piękny, kojarzy mi się z Indiami :D

    OdpowiedzUsuń
  14. wow ! fantastyczny makijaż ! <3 bardzo mi się podoba. Super ! Obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudny makijaż :) Piękne te kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładnie wyszedł.. świetna inspiracja, kolorki obłędne.

    OdpowiedzUsuń
  17. O mamo! Świetny jest ten makijaż. *.* Przypomina mi lato . xd


    Zapraszam: dziecie-kwiatu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale jesteś śliczna :) a makijaż świetnie odwzorowany !

    OdpowiedzUsuń