wtorek, 9 września 2014

Romantyczny makijaż :) New make up.

Witajcie Kochani :)

Po krótkiej przerwie wracam z nowym makijażem. Złoto, fiolet, purpura to mieszanka według mnie kolorów, które razem świetnie wyglądają na powiece. Zapraszam do oglądania.








Makijaż krok po kroku:





 1. Wewnętrzny kącik oka nałożyłam białą kredkę NYX, zaś w zewnętrznym roztarłam czarną kredkę do oczu. Następnie środek powieki pokryłam fixerem firmy Vipera.








 

2. W miejsce fixera wklepałam delikatnie cień nr 35 Inglota.














3. Wewnętrzny kącik oka podkreśliłam cieniem Vipery nr 132.









4. W zewnętrznym kąciku użyłam najpierw cienia z paletki sleek Vintage Romance, a następnie go rozcierałam fioletem z palety sleek Lagoon. 








5.  Linię wodną pomalowałam białą kredką. Na dolną powiekę nałożyłam najpierw cień Vipery nr 132. Następnie na środek dodałam troszkę turkusu, a w zewnętrzny kącik cień z paletki sleek vintage romance, który znalazł się na górnej powiece.








Użyte cienie


Fiolet z palety sleek Lagoon, Kobo nr 212 Turquoise, Vipera Galaxy cień nr 132, Inglot cień sypki nr 35, Cień z palety sleek Vintage Romance,


Pozostałe użyte kosmetyki:

 Twarz:
1. podkład bourjois healthy mix nr 53 light beige
2. puder rimmel stay matte nr 003 peach glow
3. korektor catrice nr 01
4. bronzer i róż z paletki sleek do konturowania twarzy wersja light 373
 
Usta:
1. pomadka Pierre Rene Natural nr 16 Pink Angel.
 
Oczy:
1. Biała kredka Nyx nr 604 milk
2. kredka czarna rimmel scandaleyes 01 black
3. Fixer Vipera
4. Maskara essence I love extreme
5. Sleek Lagoon
6. Sleek Vintage Romance
7. Inglot amc nr 35
8. Kobo nr 212
9. Vipera galaxy nr 132


73 komentarze:

  1. śliczny, uwielbiam takie mocne kolory, zwłaszcza fiolet w każdym wydaniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) cieszę się, że mamy podobny gust :)

      Usuń
  2. pięknie!! a jedno pytanko, u Ciebie na zdjęciach kolory są zawsze takie soczyste, ale widzę, że chyba nie używasz lampy, czy to zasługa aparatu czy czego ;-)? wiem, że umiejętności w makijażu, ale generalnie chodzi mi o całkoształt zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia wykonuję aparatem cyfrowym sony DSC H200, zazwyczaj na automacie lub programie wraz z lampą błyskową. Ze względu na to, że w nocy mam czas to doświetlam się dwiema żarówkami o sztucznym świetle. Zdjęcia jedno na 200 od razu wygląda dobrze, a tak to jasność, kontrast, odcień jaki ma ono muszę poprawić w darmowym programie Windows Live Photo Gallery. Niestety jakość zdjęć tego aparatu pozostawia wiele do życzenia i tak samo warunki w jakich je wykonuję bo niestety wyglądają czasami dosyć sztucznie. Moje marzenie o lustrzance z obiektywem i lampie pierścieniowej muszą niestety poczekać bo na razie finansowo mnie nie stać na takie zakupy :( mam ważniejsze wydatki. Nie jestem zadowolona z tego, jak widzę na powiece i ręce wyraźny kolor o dobrej pigmentacji, a na zdjęciu jest on mdły. Ale, jak pisałam wcześniej radzę Sobie tak, jak mogę.

      Usuń
  3. piękny makijaż i rewelacyjnie do Ciebie pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny makijaż, bardzo lubię takie zestawienie kolorów, pięknie mienią się na powiekach ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Ja też lubię, gdy cienie się mienią. Choć ten kolor z inglota nr 35 jest trochę ciężki w aplikacji i się osypuje.

      Usuń
  5. Makijaz jak zwykle piekny! Swietnie wygladasz w fioletach: ))

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Ja przepadam na widok każdego pięknego pigmentu :)

      Usuń
  7. śliczny i mega romantyczny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny fiolet! Świetnie w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo bo polubiłam ten makijaż :)

      Usuń
  9. Łał piękny makijaż. Na niektórych zdjęciach przypominasz mi Adę Szulc:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takiego porównania jeszcze nie słyszałam :) Może rzeczywiście trochę ją przypominam na niektórych ujęciach :)

      Usuń
  10. To samo miałam napisać- Ada Szulc :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Makijaż jest rewelacyjny! Ten cień z Inglota mnie bardzo urzekł, uwielbiam takie mieniące się cienie. Masz talent do makijażu! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow dziękuję bardzo za tyle pięknych słów :)

      Usuń
  12. Jak zawsze ślicznie :) Żebym ja tak w połowie chociaż umiała :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Fiolet w makijażu lubię bardzo, i do tego ten połysk!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi się ten makijaż! A cień sypki z inglota wymiata <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Znowu piękny makijaż! Lubię u Ciebie te intensywne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale pięknie i te cudne nasycone kolory <3
    Zdolniacha.

    OdpowiedzUsuń
  17. Absolutnie chcę ten sypki cień z Inglota! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ładnie !
    do twarzy Ci w fioletach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudnie :) Niewiem co napisać bo jest mega :) Jak najbardziej mój styl!
    P.s Ada Szulc jak nic :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Fiolet jest dla Ciebie stworzony :). Zgadzam się z tym, że Ada Szulc wypisz, wymaluj! ;p

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny, kobiecy makijaż. Super. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. piękny i odważny ;) idealny na imprezę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniały makijaż, szczególnie jak patrzysz w dół, wtedy świetine widać wszystkie przejścia kolorów, miodzio :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piekny efekt koncowy ! jestem pod wielkim wrazeniem :)
    Dodaje do obserwowanych:*
    http://kasjaa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  25. Oszalalam!!!! Jest swietny:d uwielbiam takie przejscia!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak się wszystko pięknie mieni! Śliczny *.*

    OdpowiedzUsuń
  27. Makijaż bardzo fajny, ale to co bardziej rzuca mi się w oczy, to nomen omen ;), bajeczny kolor Twoich oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękny makijaż, chciałabym umieć się tak malować! ♥ Super :) Obserwuję i liczę na rewanż, buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny makijaż i przepięknie w nim wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  30. rewelacyjne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowny makijaż :) Oczy wyglądają wspaniale. A pomadka na ustach bardzo mi się spodobała, muszę się za nią rozejrzeć :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. przepiękny makijaż!:) ostatnio przekonałam się do fioletów na moich oczętach:) tej paletki ze Sleeka nie znałam, świetne cienie:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny makijaż, masz talent! ;) ale niestety nie czuję się w fioletach, może kiedyś się przekonam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze warto spróbować, jak miałam tak z każdym przerzuceniem się na inny kolor :)

      Usuń
  34. Piękny make-up <3

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Odpowiedzi
    1. Czuje się szczęśliwa kiedy komuś się podoba to co robię <3

      Usuń
  36. Bosko! <3 ale na Takich powiekach każdy makeup wygląda świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zdziwię Cię może tym, że mój wymarzony kształt oka i powieki wygląda inaczej :)

      Usuń
  37. Makijaż jest rewelacyjny,ale ja zazdroszczę Ci pięknych dużych oczu!Masz urodę egzotyczną.Ślicznotka z Ciebie! (To taki komplement z ust drugiej kobiety) ;-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Mam nadzieję, że nie będziesz zła, ponieważ... nominowałam Cię do zabawy! :) http://redheadcare.blogspot.ie/2014/09/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudo, jestem zachwycona Twoimi makijażami :)

    OdpowiedzUsuń
  40. genialny! Pięknie Ci we fiolecie <3

    OdpowiedzUsuń