poniedziałek, 29 grudnia 2014

Makijaż sylwestrowy 2015

Witajcie Kochani

Mam tyle zaległości i niestety jeszcze chwilkę muszę poświęcić czasu na inne sprawy zanim wrócę z regularnymi postami. Postaram się w miarę możliwości zamieścić Wam parę propozycji makijaży sylwestrowych :)









Użyte cienie:
W makijażu głównie wykorzystałam produkty firmy Vipera Cosmetics, które są nowościami w mojej kosmetyczce: cień Galaxy nr 131, cień CM 39, CM 40, CM22, CV20 oraz róż RR12 i RR8. Krem BB Vipera Star in the Moonlight nr 05. Szminka Vipera nr SU02.

Pozostałe produkty:
Żelowy eyeliner Rimmel
Maskara manhatan ultimate long & curl

29 komentarzy:

  1. Dla mnie zbyt odważny, ale kolory są olśniewające!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie trochę za mało roztarte granice, no ale z drugiej strony ładnemu we wszystkim ładnie, a Ty niezaprzeczalnie masz śliczną buzię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo odważny makijaż ;) Masz cudne włosy !

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale pięknie :) Sylwestrowo, kolorowo, wystrzałowo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Serdecznie zachęcamy do dodania wpisu do akcji "Karnawałowy makijaż" na zBLOGowanych. Zbieramy najciekawsze pomysły na imprezowe makijaże.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknieeee - kolorowo, wesoło, glamour :) zachwycający makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny makijaż :) Bardzo odważny! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe kolory, zwłaszcza ten granat :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny, choć wydaje mi się, że dobrze byłoby popracować nad przejściem kolorów ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. makijaż cudowny ale...ta Twoja urodaa ♥♥♥ i włosy to masz boskie kochana!

    OdpowiedzUsuń
  11. ślicznie wyglądasz, makijaż w świetnej kolorystyce ☺

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! Jestem zachwycona Twoim cudnym makijażem, chętnie bym się oddała w Twoje ręce :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. No nieźle Ci to wyszło :) Spokojnie jutro bym tak mogła wyjść na sylwestra :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham te kolory - galaxy :) ich połączenie kojarzy mi się po prostu z galaktyką pięknych gwiazd ***

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny makijaż taki nieziemski :) obserwuję, jeśli masz ochotę to zapraszam do siebie, pozdrówka :)

    http://swiat-zapracowanej-mamy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda, że nie widziałam wcześniej. ;] Świetne połączenie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mocny, ale jednocześnie piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Love that makeup! So colorful!

    www.thefancyfashioncastle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń