czwartek, 19 lutego 2015

Recenzja kosmetyków od Deni Carte

Witajcie Kochani :)

Przychodzę dzisiaj do Was z recenzją kosmetyków, które dostałam od firmy Deni Carte. Po bardzo długim czasie testowania mogę Wam powiedzieć, że otrzymane cudeńka stały się moimi ulubieńcami w dziennym makijażu :)

Paleta cieni "World of color"









Dokładny opis palety znajdziecie tutaj: KLIK

Moja opinia: W palecie znajdziecie zarówno cienie bardzo perłowe, jak i satynowe. Dzięki temu można stworzyć zarówno makijaż dzienny, jak i wieczorowy. Gama kolorystyczna bardzo mi się podoba, jest taka pozytywna i tętni życiem. Wydaje mi się, że ta wersja palety świetnie nadaje się na lato. Cienie mają bardzo dobrą pigmentację i trzymają się cały dzień na powiece. Myślę, że za taką jakość cena jest przystępna - 39,00 zł.

Kredka do oczu żelowa




Więcej informacji na temat kredki znajdziecie tutaj KLIK

Moja opinia: Często w makijażu oka używam, jako bazy kredki. Ten produkt nadaje się do tego idealnie. Jest bardzo miękka dzięki czemu, nie podrażnia oka. Ładnie się rozciera, a użyta do namalowania kreski, nie ściera się. Mój ulubieniec za 14,90 zł.

Korektor - Kamuflaż




Więcej informacji pod tym linkiem - KLIK

Moja opinia:  Zarówno korektor zielony, jak i beżowy mają bardzo kremową konsystencję. Nie daje ona dużego krycia i zamaskowania niedoskonałości. Jednak, dzięki temu że kamuflaż w kolorze cielistym o nr 1 jest bardzo jasny i delikatny bardzo fajnie nadaje się do rozjaśniania okolic oczu i konturowania nosa. Ładnie stapia się z podkładem i nie robi efektu maski. W takim celu używam go w trakcie wykonywania makijażu. Cena 13 zł.

Puder sypki mineralny rozświetlający






Informacje o produkcie - KLIK

Moja opinia: Puder rozświetlający pokochałam od pierwszego otwarcia. Ma bardzo intensywny, ale dla mnie przyjemny zapach. Jest bardzo drobno zmielony przez co drobinki rozświetlające tworzą delikatną na skórze mgiełkę. Jego kolor jest jasno beżowy, tak że stapia się z podkładem i nie odcina od niego. Stosuję go na okolice oczu oraz nakładam na wykonturowany nos, aby go wyszczuplić. Daje ładny naturalny efekt, który niweluje na skórze objawy zmęczenia. Cena 20,90 zł.


Podsumowując - Jestem bardzo szczęśliwa, że miałam możliwość przetestować te produkty. Jestem z nich bardzo zadowolona, gdyż w codziennym makijażu szukam kosmetyków, które będą dawać, jak najbardziej naturalny efekt. A tutaj właśnie mamy z takimi do czynienia. Uważam, że cena też jest bardzo przystępna, gdyż jakościowo są to świetne produkty. Nie podrażniają, ani nie zapychają mojej cery.

Makijaże wykonane przy użyciu kredki oraz palety cieni Deni Carte





Tutaj makijaż z użyciem pigmentu. Muszę powiedzieć, że na tych cieniach bardzo ładnie utrzymują się  różnego rodzaju właśnie cienie sypkie. 


 



3 komentarze:

  1. Puder Deni Carte jest bardzo chwalony :) Piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mają naprawdę świetne kosmetyki! Zakochałam się w pudrze matującym! Bo mało który radzi sobie z moją buzią :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Makijaż robi wrażenie :) Nic nie miałam z wymienionych produktów, natomiast spodobała mi się paletka - ma piękne kolorki ;) .

    OdpowiedzUsuń